TISANE - balsamik do ust

Witajcie kochani w Nowym Roku,

Dziś chciałam napisać słów kilka na temat balsamiku do ust Tisane dla dzieci który mam z firmy farmapol, dostałam również do przetestowania krem do rąk cremobaza, ale o tym w oddzielnym poście:

Balsamik, jest zamknięty w małym pojemniczku w kolorze niebieskim. Jest bezzapachowy, a konsystencją przypomina miód. Jest to inna konsystencja niż wersja różowa dla dorosłych, ponieważ tutaj balsam jest bardziej miękki i łatwiej się go nabiera i rozsmarowuje.



Obecnie mamy na minusie 15 stopni, więc obowiązkowo jakikolwiek balsam na ustach powinien u nas zagościć, ja akurat smaruje sobie jak i mojej córeczce usta tym balsamikiem i bardzo sobie chwale. Usta są chronione przed zimnem, balsam długo się utrzymuje na ustach bo jest bezsmakowy, zatem go nie zjemy.świetnie usta nawilża i natłuszcza...
Ja kładę grubą warstwę na noc i rano mam piękne i miękkie usta, a zwykle mam problemy z suchymi skórkami na ustach.
Jednym słowem balsam idealny!

7 komentarzy:

  1. Ale urocze pudełeczko. :D Szkoda, że nie ma zapachu. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być fajny, bo już normalna wersja jest bardzo spoko. Ja chyba jednak wolę coś, do czego nie trzeba wkładać paluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go posiadamy. Córka bardzo lubi. Wg mnie to taka lżejsza wersja normalnego balsamu Tisane w sztyfcie ;)) którego uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajniutki ten balsamIK do ust. Bardzo lubię takie kosmetyki, a pudełko samo w sobie już mnie przekonuje do zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz