Rajstopy Knittex cz.1

Witam,
Dziś chciałam zaprezentować Wam producenta rajstop, firmę Knittex
Jest to firma rodzinna, która zajmuje się produkcją wyrobów pończoszniczych.
Zarówno ja jak i moja córeczka, dostałyśmy do przetestowania kilka par rajstop :)
Oto pierwsze z nich: rajstopy są linii NOA BY KNITTEX




Jako, że często do pracy zakładam sukienki lub spódnice, dlatego aby wzbogacić mój strój, aby nie był za nudny, często decyduje się na wzorzyste "rajtki" ;) Dlatego dziś mój wybór padł na piękne, szare rajstopy z dość ciekawym wzorkiem...

Ich krycie to 40 DEN, co mi wystarcza. Rajstopy przetrwały cały dzień chodzenia, bez żadnych zaciągnięć, czy oczek, na pewno będą mi służyły jeszcze przy nie jednaj stylizacji. Cena rajstop nie jest wygórowana jak na tak dobrą jakość, uważam że prezentują się znakomicie i przyciągają uwagę.
Warto zwrócić uwagę na pozostałe wyroby firmy, która posiada bogaty asortyment.

9 komentarzy:

  1. Ogólnie mają sporo wzorów i faktycznie ceny przyjazne.Co do jakości też nie mam żadnych zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana! widzę, że menu ci się wysypało. Na szczęście mam jeszcze obrazki na kompie. Odezwij się do mnie na pasjekaroliny@wp.pl to to poprawimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wzór :) i kolor misie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wzorek mają te rajstopki. Bardzo mi się podoba, choć pierwszy raz się z nimi spotykam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz