cremobaza 10%

Witajcie,
      Jako, że mamy zimę w pełni, chciałam  dziś poświęcić trochę czasu naszym dłoniom. Staram się dbać o swoje dłonie, szczególnie własnie zimą, kiedy są one czerwone, przesuszone i szorstkie.
Długo szukałam kremu który by mnie zadowolił. Zwykle wybierałam te ładnie pachnące, ale zauważyłam, że im ładniej pachnie tym mniej nawilża...
Kremem który spełnił moje oczekiwania jest cremobaza 10% z farmapol, on jedyny bardzo dobrze nawilża moje ręce, choć jest bezzapachowy, (ale może to lepiej).

       Jest to krem półtłusty z mocznikiem o właściwościach nawilżających, natłuszczających, regenerujących i kojących. Polecany osobom o skórze wrażliwej i alergicznej. Przeznaczony jest nie tylko do dłoni ale do całego ciała.
      Krem zamknięty jest w tubce, która przypomina nam maść apteczną, bo właśnie w aptekach możemy ją dostać. Kosmetyk nie pozostawia nam tłustych, lepkich miejsc na ciele, idealnie się wchłania, a skóra jest przyjemnie nawilżona. Jego zaletą jest nie tylko działania ale również i cena, która waha się w granicach 8 zł.

5 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie o czymś takim myślę, żeby sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie spotkałam tego kremu. Ale ja używam neutrogenę i muszę przyznać, że bardzo mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również otrzymałam ten krem ale niekoniecznie uważam, aby dobrze się wchłaniał, może to ze względu na półtłustą konsystencję. Niestety już po kilku zastosowaniach również opakowanie u mnie się nie sprawdziło, pękła nakrętka, więc miałam spory problem podczas stosowania kremu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz