balsam do paznokci 2x5

Witam Wszystkich,
dzis kolejny post o balsamie, tyle ze tym razem jest to balsam do paznokci - 2x5.

źródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=39740

      Jest on zamknięty w słodkim pojemniczku, zupełnie takim samym jak balsam do ust tisane. Balsam ten znalazłam wśród kosmetyków z firmy farmapol . Byl on strzalem w 10 bo moje paznokcie, po ciaglym noszeniu hybryd i kontaktu z woda, potrzbuja regeneracji. Ja zawsze mialam problem ze skorkami, czesto mi one krwawia. Odkad mam ten balsam, to codziennie na noc wmasowuje go sobie w skorki, dzieki czemu staly sie one bardziej miekkie.
Problem nie zniknal mi jednak calkowicie, ale widze ze nie robia mi sie tak czesto zadziory i nie mam juz tak duzo krwawiacych ran.
   Balsam jest zbity w swojej konsystencji i bardzo dobrze sie wmasowuje w skorki i plytke paznokcia. Co do samej plytki to ciezki mi sie wypowiedziec bo dodatkowo uzywam odzywki do poznokcji bo po hybrydach moje paznokcie sa w oplakamym stanie. Balsam jst calkowicie bezzapachowy, nie jest tlusty i dobrze sie wchlania, a ten slodki maly sloiczek dodaje balsamowi uroku. Jednym slowem produkt wart wyprobowania, Polecam.

P.S Przepraszam za zapożyczenie zdjęć, ale moje zdjęcia zostały na aparacie, który się zepsuł...a balsamik dawno zużyłam i pojemniczka nie mam, aby zrobić kolejne zdjęcia

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz