balsam do ust Tisane

Witajcie Kochani!
Wiecie zapewne, ze jestem straszna maniaczka wszelakich pomadek, blyszczykow do ust i balsamow. Dzis chcialam Wam zaprezentowac jeden z najlepszych balsamow do ust, jakim jest TISANE.

Ja znam ten balsam juz bardzo dlugo. Moja pierwsza wersja byla w sztyfcie, i towarzyszyla mi zawsze, gdy wychodzilam na dwor. Jednak gdy zobaczylam slodki i uroczy maly sloiczek, z owym balsamem, nie moglam sie powstrzymac i musialam go miec.
Sloiczek stosuje w domu na noc, dzieki czemu moje usta rano sa miekkie i gladkie. Dzieki uprzejmosci firmy Farmapol w moje rece trafil kolejny sloiczek, bo jak juz mowilam ja swoj sloiczek kupilam juz dawno i ciagle go uzywam, dlatego ten balsam testuje teraz moja kolezanka
Co na temat samego balsamu? Zarowno wersja w sztyfcie jak i sloiczku, sa do siebie podobne w dzialaniu, idealnie nawilzaja nasze usta. Sprawiaja ze usta sa gladkie i miekkie. Nie maja one zadnego zapachu, co jest na plus, bo dzieki temu sa bardzij naturalne, mi jedynie kojarza sie z zapachem miodku pszczlego i tak tez wygladaja (jak miod).
Jest to balsam ktory na pewno spelni wasze oczekiwania, idealny na nadchodzaca jesien.
Jak widac ja jestem mu wierna juz od dawna i pewnie tak juz pozostanie. :)

14 komentarzy:

  1. Miałam ten balsam w sztyfcie - fajnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy, ale może się zaopatrzę bo na jesień muszę coś mieć na ustach. A ostatnio przez przypadek wyprałam w pralce swoją pomadkę ochronną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go dawno temu, kiedy jeszcze był mało popularny i na początku był hitem. Ale po roku moje usta były od niego uzależnione i nie mogłam mieć niepomalowanych nim ust dłużej niż 15 min... Inaczej strasznie piekły i szczypały, były nieprzyjemnie napięte. Dlatego dziś nie wracam do niego. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo może za długo się nim smarowalas, usta tak jak cera i włosy lubią zmianę kosmetyków

      Usuń
  4. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten w formie pomadki, świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń
  7. I will spread this article, may be useful information for my friends and other people
    Cara Mengobati Asam Urat Efektif,Cepat,Dan Aman

    OdpowiedzUsuń
  8. maaf dan terimakasih atas kelancangan saya berkunjung ke artikel ini
    Cara Mengobati Buah Zakar Yang Bengkak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz