equilibra - szampon restrukturyzujący

Hej Kochani!

Dzis mam do przedstawienia Wam szampon z firmy Equilibra. Zapraszam na FP firmy TUTAJ.

Szampon prezentuje się następująco:

Szampon zawiera proteiny pszeniczne, keratynę, ceramidy, aloes i olejek arganowy.

Sklad ma bardzo dobry, zapach jak dla mnie jest do zniesienia, ale wyjątkowo super nie pachnie...
Stosuje juz ten szampon od miesiąca, i nie wiem czy będę wiarygodna w mojej opinii, ponieważ jstm niedługo po porodzie i moje włosy nie dość że się przetłuszczają to wypadają na potęgę...A związane to jest z hormonami...
Dlatego mi szampon nie zregenerował włosów, ale nadaje im taką świeżość i lekkość rozczesywania, zachowam sobie reszte szamponu do czasu az moja burza hormonów się uspokoi i wtedy zobacze jego prawdziwe  działanie. Nie mniej jednak bardzo polecam zapoznać się z ofertą firmy bo mają bardzo cikawe produkty.

3 komentarze:

  1. Po porodzie to różnie jest z tymi włosami, hormony wariują. A szampon też mam, ale czeka własnie w kolejce, bo kończę teraz inny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciekawa jestem jak u Ciebie się sprawdzi

      Usuń
  2. Też go mam i jestem szalenie ciekawa. Jeszcze nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz