zakupy biedronkowe + mini recenzje

Witajcie!
   Niedawno weszła do Biedronki nowa seria kosmetyków oraz kolekcja sportowa. Długo się zastanawiałam nad zakupem tych butów, aż w końcu powiedziałam sobie "a...raz kozie śmierć..." no i buty trafiły do koszyka... Już w nich ćwiczyłam, i powiem wam, że super na razie się sprawiły, są leciutkie i przyjemnie mi isę w nich ćwiczyło...Jedyny minus to ich zapach, ale moj już się ulotnił i już nie śmierdzą...:)

   Kolejne zakupy to zakupy kosmetyczne...Jak tylko zauważyłam że Biedronka ma suche szampony po 7,99 (lub 8,99) to zdecydowałam się od razu...Wzięłam dwa... Ale pierwsze próby ich użycia, nie są zadowalające....Prawie w ogóle nic nie robią...
   Innym łupem był podkład do cery tłustej Derma Young...Narazie mam mieszane uczucia....Konsystencja taka jaką lubię, tzn zwarta...Ale podkład dobry będzie dla skóry bez problemów, ponieważ z zakrywaniem niedoskonałości jest średnio...
   Zdecydowałam się również na bronzer z Bell, ponieważ mój ostatnio zakupiony bronzer z Catrice nie jest trafionym zakupem do mojej cery...Jest zbyt pomarańczowy...Ten z Bell jest idealny...jest bronzowy, nienachalny :) i wytrzymuje mi prawie cały dzień...
   Ostatnią rzeczą jest olejek Maracuja z Biosilka, zbyt krótko go używam żeby cos o nim powiedzieć ale wiem ze ładnie pachnie!!!

19.02.2015 do Biedronki wchodzą kolejne rzeczy i akcesoria sportowe...Ja teraz poluje na biustonosz sportowy, a Wy??

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji użyć takiego suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad tymi butami, ale ostatecznie nie kupiłam. Za to skusiłam się na skakankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze jestem antysportowa, dlatego nie poluje na takie rzeczy :p A co do szamponów, to wlasnie ktoś pisał na blogu, że są kiepskie:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne buty:) Ciekawa jestem tych suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Biedronce zawsze można znaleźć coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także skusiłam się na buty ale te wiązane, teraz czekam na wiosnę i chciałabym spróbować z regularnym bieganiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dalej nie ma Bell;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te suche szampony od razu mnie zainteresowały, ale skoro nic nie robią to chyba sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nastawiałam się na kupno tych butów, ale po powąchaniu zrezygnowałam. Ostatnio w telewizji oglądałam program, w którym ostrzegano, że wiele jest produktów (głównie z Chin), które zawierają elementy gumowe ze szkodliwymi substancjami. Rozpoznaje się je własnie po takim charakterystycznym, ostrym, gumowym zapachu. :(
    Z kosmetycznej oferty Biedronki kupiłam jedynie maszynkę do golenia, bo niczego na razie nie potrzebuję, ale... zardzewiała ona po jednym dniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. informasi yang berguna sukses terus gan/ useful information success gan

    Obat tradisional sperma lemah

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz