Mgiełki Victoria's Secret

Witajcie!
Dziś chciałam Wam zaprezentować dwie mgiełki z Victoria's Secret.
Różowa to STRAWBERRIES & CHAMPAGNE o zapachu truskawki.
Jest to zapach delikatny i subtelny...
Idealny dla kogos kto lubi słodko-kwaśne nuty zapachowe
Drugi zapach to LOVE SPELL o zapachu wiśni i brzoskwini...Ten zapach jest moim faworytem!
Jest intensywny, orzeźwiający i zdecydowany. Taki jaki lubię!
Mam wrażenie że ten zapach utrzymuje się na moim ciele znacznie dłużej niż ten pierwszy.
Koszt pojedynczej mgiełki to 69 zł, ale za intensywność i pojemność uważam że raz na jakiś czas można sobie pozwolić na taka mgiełkę...

10 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak pachnące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są rewelacyjne :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak pachną, bo ciężko jest mi sobie wyobrażać zapachy po opisach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są na mojej liście, kiedyś na pewno zdobędę chociaż jedną :)

    OdpowiedzUsuń

  5. already several times I refer to the article you are currently manage it turns out after I see the results are very good for the insight or knowledge I

    thank you very much ^^
    Pengobatan gondok beracun sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent treatment solution, may be useful thank you
    Solusi pengobatan yang sangat baik, semoga bermanfaat terima kasih

    Obat herbal untuk sperma lemah

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz