Lakiery GR WoW

Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu kupiłam kilka rzeczy z Golden Rose...Bardzo lubię lakiery i inne kosmetyki z tej firmy, dlatego tym razem skusiłam się na miniaturki lakierów z kolekcji WOW, ich cena to niecałe 4 zł.

 Mają one piękne kolory, ja wybrałam kolor pudrowego różu i błękitu...




 Lakiery mają dość duży pędzelek, co dla mnie jest i na plus i na minus...Na plus jest to że szybko się maluje, ale na minus jest to że pędzelek nie jest precyzyjny...Bardzo łatwo nim wyjechać poza paznokieć i pobrudzić skórki...
Całkowite krycie uzyskuje się po dwukrotnym pociągnięciu pędzlem...
I na tym koniec jego zalet....Ponieważ lakier trzymał mi się jeden dzień!!!! I to na bazie eveline 8w1, która zwykle bardzo przedłuża mi manicure, ale tutaj nawet ta baza nie dała sobie rady z tymi lakierami...Na drugi dzień miałam wielkie odpryski.

Ujmując to jednym zdaniem: Piękne miniaturki lakierów, ale bardzo słabiutkie.


8 komentarzy:

  1. kolory piękne aleeee słabooo:/ jeden dzień wytrzymałości ? masakra

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam nie dawno z tej serii brudny róż, mam nadzieje że u mnie wytrzyma może bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten niebieski kolor do mnie nie przemawia, ale ten pudrowy róż jest bardzo ładny, szkoda, że z trwałością jest tak kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam,że takie lakiery są! Ale raczej ich nie kupię, skoro tak słabo się trzymają

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, przypadły mi do gustu :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz