Kolejne zakupy czyli haul

Hej Kochani!

   Dziś kolejna porcja zakupów, jakie poczyniłam na początku miesiąca.
Pierwsza rzecz to kubek z Home&You, przeceniony z 29 zł na UWAGA!!!! 8 zł!!! 
Super okazja, żal nie skorzystać .

    Kolejne rzeczy są z Golden Rose, bo będąc w Reducie natknęłam się na ich stoisko, więc nie mogłam przejść obojętnie.
   W moje ręce wpadła matowa pomadka o których było głośno jakiś czas temu...Ale ja ich nie kupowałam bo moje usta wołały o pomstę do nieba...Teraz troche doprowadziłam je do porządku, dlatego skusiłam się na tą pomadkę w numerku 07....piękny zgaszony róż, przełamany lekko kolorem nude...
   Następnie małe, lakiery z kolekcji WOW! Jeszcze ich nie używałam więc nie wiem jak się spiszą, ale na pewno niedługo o nich zrobię recenzję. A ostatnią rzeczą jest kredka do brwi z GR, bo słyszałam że jest bardzo dobra...Testuję od kilku dni i muszę powiedzieć że naprawdę jest bardzo trwała (koszt kredki to  6,99 zł lub 7,99 zł)



24 komentarze:

  1. Te pomadki GR są świetne ;) sama mam jedną w swojej kolekcji i zamierzam kupic też inne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh polowałam na ten kubek, niestety nie udało mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek widziałam już gdzieś w sieci i wręcz się zakochałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kubek bardzo mi się spodobał, za taką cenę to sam bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery są super :) mam już 3, plus jeden zarekwirowany przez teściową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie się zbieram do zakupu tej pomadki i przy najbliższych odwiedzinach rossmanna na pewno kupię jak będzie. Kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rossman ma Golden Rose??? pierwsze słyszę

      Usuń
  7. właśnie chcę sobie zamówić kilka pomadek GR tylko nie wiem jakie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam wiele dobrego o pomadka z GR :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. 8zł za kubek z Home&You?! chcę go chcę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubek piękny,ja mam wielką ochotę na te matowe pomadki ale ciągle mam do zużycia te z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te szminki :D a tych lakierów jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń

  12. it's amazing article I was reading thank you for the information may be worship goodness author


    Cara mengobati infeksi saluran kencing pada ibu hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń
  13. informasi yang berguna sukses terus gan/ useful information success gan

    Obat tradisional sperma lemah

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz