Haul ze stycznia

Hej Kochani!
Dzis chciałam zaprezentować to co ostatnio "upolowałam" w styczniu. 
W ten weekend byłam w Łomży dlatego wybrałam się do PEPCO (mają tam kosmetyki z MUA - choć zauważyłam że już coraz mniej jest tych kosmetyków). 
W Pepco kupiłam koszyk na moje perfumy: cena 9,99 zł


Kule dekoracyjne, do mojego wazono-kielicha:

 W pepco upolowałam za 2,99 zł cienie w kredce. Wcześniej nie lubiłam takich cieni, ale jako, że teraz mam małe dziecko, dlatego doceniłam te cienie, za to że w minutę mogę sobie pomalować oko :)
Dodatkowo w Rossmanie zakupiłam po raz n-ty mój ulubiony eyeliner z wibo, oraz odżywkę bez spłukiwania (wcześniej wolałam odżywki do spłukiwania, ale jakoś że teraz mam mniej czasu na pielęgnację, dlatego często sięgam po takie odżywki)
 Tak prezentują się kredki z MUA...
Jeśli chodzi o ich jakość to za cenę 2,99 może być...Nie żałuję tych pieniędzy :) Ale jak bym miała zapłacić ich regularną cenę: tj. 9,99 zł to bym już żałowała

 Ostatnie zakupy to Natura:
- Kupiłam temperówkę, żel pod prysznic bo był w promocji za 4,99 zł
- Ulubiony korektor z catrice - to już moje 3 opakowanie ;)
- bazę pod cienie essence (co prawda mam z Hean w pojemniczku, ale ze względu że tą bazę szybciej    nałożę, dlatego wybrałam tą z essence)
- kredkę pod łuk brwiowy z catrice, ale ja ją nakładam na linię wodną i efekt jest zachwycający, jeszcze nie miałam kredki która by tak świetnie sunęła po linii wodnej i dawała MEGA efekt
- bronzer z catrice (zobaczymy jak się sprawdzi) - jeśli go macie to napiszcie jak się u Was sprawuje???
- dwa cienie z my secret
I to narazie na tyle: POZDRAWIAM

21 komentarzy:

  1. ciekawe nowości
    bardzo ąłdne mają kolory kredki Mua, ale nie miałam przyjemności z ta firmą

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się kolory cieni w kredce z MUA, choć ja za takimi cieniami nie przepadam, bo szybko rolują mi się na powiekach. Korektor z Catrice uwielbiam. Bazę z Essence miałam, ale u mnie się nie sprawdziła. Moim hitem była wspomniana przez Ciebie baza z Hean. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego testowania:) Jestem ciekawa tej bazy z Essence, bo zastanawiałam się nad nią, ale ostatecznie kupiłam z Ingrid w słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam dodatki z Pepco, zawsze coś fajnego można tam znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie tylko szkoda że ja nie mam pepco bliżej

      Usuń
  5. też wolę odżywki bez spłukiwania, przy dziewczynkach też mam ograniczony czas dla siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości, tą odżywkę w sprayu też mam ochotę kupić .

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne nowości, wazonik mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W moim Pepco już od jakiegoś czasu nie widuję kosmetyków, a szkoda bo z kupionych tam pędzli z W7 jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Też niedawno skusiłam się na taką odżywkę bez spłukiwania Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten koszyk jest świetny, chyba się po niego wybiorę :) Też lubię żele Palmolive :) Ja polecam o zapachu orchidei jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomite łupy :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. informasi yang berguna sukses terus gan/ useful information success gan

    Obat tradisional sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  13. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń

  14. informasi pengobatan yang sangat baik, terima kasih gan ^_^
    Excellent treatment information, thank you gan

    Obat sperma lemah

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz