kostka lodu do ust

Witajcie Kochani!

Jako że ja jestem maniaczką wszelkich balsamów do ust, szminek i błyszczyków, dlatego tym razem również nie mogłam oprzeć się pokusie i nie kupić tego jakże cudownie prezentującego się balsamu do ust firmy Perfecta. 
Balsam ten jest zamknięty w takiej kostce, przypominającej kostkę lodu. 
Czyż to opakowanie nie jest urocze? :)


W środku mamy balsam, który bardzo dobrze rozprowadza się na ustach...Jest to bardzo dobry patent z tym opakowaniem bo dzięki temu mamy zachowaną higienę i nie musimy wkładać palucha w celu wydobycia balsamu...
Balsam bardzo ładnie pachnie (mój jest owocowy) i bardzo słodko smakuje.
Smarowanie się nim to sama przyjemność.
Ładnie nawilża, jednakże nie za długo, dlatego aplikacje trzeba powtarzać co jakiś czas.
Dla mnie i tak balsam jest rewelacyjny, i planuje zaopatrzeć się w jeszcze jeden...Do tej pory zauważyłam 3 wersje smakowe: owocowy (nie pamiętam jaki to owoc), waniliowy i miętowy.

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne opakowanie. Moze się skuszę jak wykończę moje zapasy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ta wersje, jest ona z granatem i borowka :P Slodko smakuje, pieknie pachnie i fajnie nawilza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję waniliową i bardzo lubię :) Na wiosnę i lato zaopatrzę się w owocową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no własnie nawilża, ale na chwilę....

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go ostatnio w drogerii i się zastanawiałam nad nim czy kupić czy nie. Z opakowania podobny jest do EOS.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ma fajne opakowanie i tak...

    OdpowiedzUsuń
  7. smieszny : ale mam sporo podobnych

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne opakowanie, kuusi do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń






  9. because you have to share information about your experince article I say thank you, and we wait for further information ^^

    Cara mengobati TBC pada wanita hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń
  10. Treatment maag of this article is very important thank you may be useful

    Obat herbal maag kronis yang alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  11. excellent article information may be useful for the treatment of thank you gan

    Cara mengobati maag kronis sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz