produkty firmy Julimex cz.II

Jakiś czas temu pisałam o dwóch produktach marki Julimex TUTAJ, które w obecnym stanie bardzo mi się sprawdziły :)
Dziś kolejne dwa produkty.
Pierwszym z nich są ozdobne ramiączka:

Może nie jest juz pora na chodzenie w bluzkach na ramiączkach lub w topach, ale ja bardzo lubię ładną ozdobną bieliznę i wiem, że ramiączka przydadzą mi się na lato, kiedy bardzo często chodzę w bluzkach na ramiączkach, a jako, że mam czym oddychać :) więc bardotki się u mnie nie sprawdzają, dlatego taki element dekoracji (w postaci ramiączek) jest dla mnie idealnym rozwiązaniem...

Kolejnym produktem jest pasek obniżający zapięcie:

Jak się go zakłada? Pokazane jest na rysunku:

Doczepiamy do jednej strony zapięcia, przekładamy, krzyżujemy i doczepiamy do drugiej strony zapięcia.
Taki pasek jest idealnym rozwiązaniem jeśli mamy bluzkę lub sukienkę z głębszym wycięciem na plecach, a nie możemy sobie pozwolić iść bez biustonosza.
U mnie pasek sprawdził się do sukienki, którą miałam na wesele, dzięki temu miałam mój idealnie dobrany biustonosz i wystarczyło tylko obniżyć zapięcie, aby nie wystawało spod sukienki (bo takie coś wygląda nieestetycznie)

11 komentarzy:

  1. Pasek obniżający zapięcie to fajna sprawa. Sama zastanawiałam się ostatnio nad zakupem :). Ale te ramiączka wyglądają dość kiczowato z tymi serduszkami. Podobne kupowałam jako małolata w sklepach typu "wszystko po 4 zł" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiczowate są te przezroczyste w serduszka ;) tych napewno nie kupisz za 4 zł, bo są to porządniejsze ramiączka niż te z targowisk...

      Usuń
    2. a co maja umko do staników z misz maszem kosmetycznym??????//?FD"FNP D]A
      ''Z

      Usuń
  2. ten pasek obniżający zapięcie by mi się przydał :) Super sprawa;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Website fashion is very interesting, I like to photograph some of the work, this style is very interesting and nice to be a daily style;)

    cara mengobati kencing bernanah
    Obat testis bengkak sebelah

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasek obniżający zapięcie oo nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe rozwiązanie z tym paskiem obniżającym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten drugi pasek rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. This website is very helpful at all so I can enlightenment after reading this article thanks for the information :)
    obat pembersih rahim setelah melahirkan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz