Produkty firmy Julimex cz.I

Witajcie!
Zapewne znacie firmę Julimex, bo juz kiedyś o niej pisałam TUTAJ
Dziś przedstawię Wam kilka rzeczy, które bardzo mi się przydały na okres ciąży...
Pierwsza rzecz to pasek przedłużający zapięcie do biustonosza:
Jest to świetny wynalazek. Ze względu na powiększający się obwód (tu i ówdzie :)) moje biustonosze zrobiły się po prostu za ciasne...Mimo że miseczka mogłaby być dobra, to w obwód był za mały...dlatego ta przedłużka uratowała mnie przed kupnem nowych biustonoszy, które po ciąży zapewne byłyby za duże...
Tutaj prezentacja, na biustonoszu w innym kolorze, aby można było zobaczyć różnice:

Przedłużka jak dla mnie była strzałem w 10!

Kolejną rzeczą, którą nigdy wcześniej nie używałam to opaska na oczy...

Jest to opaska do spania. Dobrze trzyma się głowy i nic się nie przesuwa, bo zaopatrzona jest z tyłu w gumkę, która nie uwiera nas podczas odpoczynku.

Opaska przydała mi się, ze względu na nieprzespane noce w ciąży (szczególnie okrutny jest ten ostatni miesiąc :(  Dzięki opasce, nie przeszkadzało mi już światło z latarni, ani nic mnie nie rozpraszało podczas snu... Zasypiałam natychmiast, co do tej pory było moim utrapieniem...Bo pod koniec ciąży miewałam
nieprzespane noce (później to już będzie naturalne że moje noce będą nieprzespane :))



.

9 komentarzy:

  1. nigdy nie próbowałam spać w opasce, ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli lubisz kompletna ciemnosc...to jest to fajny wynalazek

      Usuń
  2. Nie wiedziałam o tym przedłużaczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. nigdy nie iwadomo co kiedy sie przyda ;)

      Usuń
  4. Świetna sprawa taki przedłużacz, mi ostatnio przydałby się zmniejszacz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. taka opaska na pewno by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz