Lip Gloss - Delia

Witam!
Dziś chciałam Wam zaprezentować świetny błyszczyko balsam od Delii. Kupiłam go w drogerii Laboo, za niecałe 10 zł...
Moją uwagę przykuły kolorki...było ich chyba z 7 odcieni, od różu po beże...
Jedną kupiłam kuzynce a drugą wzięłam dla siebie.

Błyszczyki mają ciekawe opakowanie wraz z pędzelkiem, co dla mnie jest rewelacyjne, bo nie lubię błyszczyków nakładanych prosto z tubki.

 Kolory na dłoni prezentują się następująco:


 Błyszczyko balsam, spełnia swoje zadanie, bo ładnie nawilża usta, i nie wysusza ich...Trzyma się na ustach bardzo przyzwoicie...Daje ładny połysk i kolor...Świtnie pachnie i smakuje...dla mnie rewelacja!
Polecam!

11 komentarzy:

  1. Takie 'cukiereczki' ale kolory bardzo ładne świeże;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobały kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze opakowanie, ale nie widziałam ich nigdy u mnie w sklepach w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny bajer z tym, że jest to tubka z aplikatorem :)) takich opakowan jeszcze nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio używam tylko pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo błyszczyki w tubkach z aplikatorem ? :) pierwsze słysze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty ;) ja już się z tym spotkałam i muszę powiedzieć że cudowne rozwiązanie

      Usuń

Dziękuję za komentarz