Bronzer MUA

Hej Kochani!
Dziś chciałam Wam przedstawić mojego niedawnego ulubieńca, jakim jest delikarny pudr brązujący z firmy MUA. W moim makijażu nigdy nie może zabraknąć bronzera, do tej pory używałam mozaiki z W7 (była wspaniała!!!!) ale jako, ze niedawno z mężem byliśmy w Łomży, to odwiedziłam Pepco. W Pepco ku mojemu zdumieniu, bo nie iwedziałam że Pepco ma szafę MUA, była kolorówka z tej właśnie firmy...
Jako, że własnie kończy mi się bronzer z W7, to sięgnęłam po puder brązujący z MUA:


 Kosztował mnie on niecałe 10 zł, zatem cena świetna....Nie jest to bronzer, który daje mega nachalny efekt, ale przecież nie o taki mi chodziło...
Jako, że w tym roku w wakacje nigdzie się nie ruszaliśmy...ze względu na moja ciążę, nie opalałam się zbytnio, zatem moja cera na twarzy jest blada :)
Dlatego efekt jaki daje ten puder - bardzo mi podpasował. (na ręku jest on bardziej delikatny, niż na twarzy)





















Jak tylko go kupiłam, to zabrałam się od razu za testy...Bałam się jego trwałości, ale przyjemnie mnie zaskoczył...Efekt delikatny, subtelny - IDEALNY! Trzymał się na moich policzkach cały dzień...Dlatego jak za ceną 10 zł, jestem z niego niezmiernie zadowolona...!

p.s wiem ze nie w kazdym pepco jest szafa mua....

14 komentarzy:

  1. W Pepco ??:O kurcze nie wiedziałam, że można u nich dostac kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiem ze nie w kazdym pepco...Bo w Lomzy byla ich szafa, a w Bloniu juz nie ;-/

      Usuń
  2. Ojj, chyba ktoś musi się do Pepco wybrać :)) Dzięki za informację o takim kosmetyku, pozdrawiam i dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko tak, jak mowie, nie w kazdym pepco jest szafa mua... w lomzy akurat byla

      Usuń
  3. Śliczny! Zadziwiłaś mnie z tym Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardziej róż niż bronzer, ale fajnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak isę wydaje, w szafie był też i róż, więc był całkiem inny!

      Usuń
  5. podoba mi się ten bronzer :) akurat przydałby mi się jakiś, może wpadnę na ten z MUA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej wygląda jak róż ale bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory ma bardziej jak róż. Bardzo podobny bronzer Alverde oglądałam w niemieckim DM - był ogromny. ;-) Teraz żałuję, że go nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na twarzy wyglada jak bronzer, bo roz mial inna tonacje (a tez byl na polce :))

      Usuń

Dziękuję za komentarz