Ziaja - Liście Manuka

Hej!
Niedawno byłam w drogerii Laboo, tylko po płyn do prania, a wyszłam oczywiście bez płynu a z dwoma kremikami.
Zauważyłam je na półce, przeczytałam etykiety i okazało się, że seria ta jest odpowiednia do mojej cery.
Ziaja Oczyszczanie - Liście Manuka: przeznaczona jest do skóry normalnej, tłustej i mieszanej.


Mój wybór padł na krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc oraz krem nawilżający balans, korygująco-ściągający SPF10 na dzień...

Jak się spradzą? Zobaczymy...Bo narazie musze skończyć mój obecny krem...A zakończe go lada dzień, więc niedługo testy nowych kremików.
A Wy używałyście już tej serii??

15 komentarzy:

  1. uwielbiam ziaje

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pastę z tej serii i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja od dawna staram się dorwać gdzieś kosmetyki z tej serii ale nigdzie ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tonik i zel peelingujący. Jetem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na pastę oczyszczającą z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam styczności z tą serią.
    Kto wie może kiedyś się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta seria ma się pojawić od września w Rossmannie i bardzo się cieszę bo powoli kończy mi się krem, więc pewnie kupię z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam z tej serii tonik i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam z tej serii pastę i tonik i są to świetne kosmetyki :D jeden z tych kremów też mam ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę kupić peeling z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w planach tą serię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jakie będą Twoje wrażenia.
    Ja uwielbiam żel peelingujący - genialny kosmetyk. Mam też tonik, który jest dobry ale nie powala z nóg. Próbowałam też kremu na dzień i był w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  13. I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is
    needed to get set up? I'm assuming having a blog like yours would
    cost a pretty penny? I'm not very web savvy so I'm not 100% positive.
    Any recommendations or information would be greatly appreciated.
    Thanks

    my blog post: harga samsung tab 7.0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz