Wielkie powroty

Witam sie!!

Nie bylo mnie przez dluzszy czas, ale postanowilam powrocic bo zatesknilam za blogsfera...
Wczesniej nie mialam czasu i glowy do pisania, ze wzgledu na ciaze i prace...
Teraz jestem juz w 8 miesiacu i jestem wreszcie na zwolnieniu, dlatego chcialabym nadrobic choc troche stracony czas :)
Jestem obecnie pochlonieta wyprawka dla mnie i dla malej :) oraz ciagle ucze sie czegos nowego w opiece nad noworodkiem.
Moge sie pochwalic Wam lozem malej:


Oprocz tej "malej" zmiany jaka jest ciaza :) to w zasadzie nic poza tym sie nie zmienilo....:)
Mam nadzieje, ze jak mala sie urodzi to pozwoli mi na troche relaksu na blosferze :)

13 komentarzy:

  1. piękne łóżeczko :) ja też już wyczekuje bo to końcówka 8go miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero 4 miesiąc więc na wyprawkę jeszcze mam czas :) ale łóżeczko śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łóżeczko piękne. Gratuluje:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Piękne łóżeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie łóżeczko, gratulacje i dbaj o siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam juz wszystko i czekam na poród lada dzien...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka dużo życzę dla ciebie i małej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wróciłaś do blogowania, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz