Wibo box

Witajcie!
Chyba zostałam ostatnia z prezentacją ostatniego wibo boxa...
Było dużo kontrowersji wokół 2 edycji konkursu Wibo, bo niestety Wibo nie dotrzymał zobowiązań...
Dlatego każda z nas otrzymała przeprosinowego Boxa...
Jako że przez ostatnie 3 miesiące źle się czuła...Mam nadzieje że w II trymestrze będzie tylko lepiej, dlatego prezentuje co znajdowao się w boxie:

- lakiery, lakiery, lakiery!!!
- 2 tusze: jeden niebieski, drugi czarny
- zdobienia do paznokci
- sonda
- naklejki


24 komentarze:

  1. Ah to wino slyszalam o tej akcji z nimi. A jak odczucia co do przeprosin? ;) przyjęte? ;) box uważam ze ciekawy
    Trzymaj się kochana ;) kolejny trymestr musi być lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłai nam kartkę z przeprosinami, ale co do konkursu to nie wiem jakie są zasady wygranej lub przegranej bo nie biorę udziału :)

      Usuń
  2. Lakier Ibiza jest piękny, szkoda że nie można nim malować paznokci.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nic się nie dzieje z pazurami? Tak naprawdę to nie wiem, dlaczego ta nieszczęsna Ibiza jest do tipsów... Pewnie przez skład, ale sama bym spróbowała na moich naturalnych :P

      Usuń
    2. paznokcie jeszcze mam całe ;)

      Usuń
  3. IBIZA - bardzo odważny kolorek:)
    A jak się teraz czujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję, teraz znacznie lepiej, ale brak czasu w blogowaniu wynika z tym, że chodzę bardzo wcześnie spać i w domu juz nie włączam komputera...
      ChodZe spać koło 20 a wstaje o 5 rano, bo jeszcze chodzę do pracy...

      Usuń
  4. What a nice haul!
    Glad to see ur blog updates again :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super box:) zazdrosze tyle dobroci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno będzie lepiej;)

    super ta paczka jak można się starać o takie cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ONI NIERAZ OGŁASZAJĄ KONKURS NA ICH AMBASADORKĘ, I TAK ISĘ ZŁOŻYŁO ŻE ZOSTAŁAM AMBASADORKĄ WIBO ;)

      Usuń
  7. Lakiery są cudowne! Bardzo podobają mi się te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery są niczego sobie, sama kupiłam ten Candy Shop :)
    Mam nadzieję, że teraz będziesz się już lepiej czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolorki tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę kilka smaczków, które chętnie bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny box :)) mam ten tusz niebieski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz