Aloesowy balsam do ciała

Witajcie kochani!
Dziś przedstawiam Wam Balsam do ciała z firmy Equilibra z 20% aloesem

Balsamu tego używam już od miesiąca. W obecnej sytuacji używam go głównie na ręce i nogi.
O dziwo (bo bałam się że zapachu nie wytrzymam, jak to miało miejsce w przypadku maseczki) zapach okazał się być bardzo ładny i przyjemny dla nosa...
Największą jego zaletą jest to, że posiada w składzie 20% wyciągu z aloesu, dzięki czemu ładnie nawilża naszą skórę. Skóra jest ukojona i miła w dotyku.
Aż czuje isę jak nasza skóra chłonie balsam...

Jestem BARDZO MIŁO zaskoczona tym kosmetykiem, bo jest on wart uwagi...
Nie podrażnia, nie uczula, łatwo się rozprowadza, nie pozostawie tłustej warstwy i bardzi szybko się wchłania.
Daję mu 10/10

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Nic jeszcze nie miałam z tej firmy, ale bardzo mnie kusi!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz popularniejszy ten balsam, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy zapach by do mnie trafił... dla mnie zapach jest bardzo ważny jeśli chodzi o balsamy, bo drażliwa jestem na tym punkcie niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Yes, for the mom-to-be it is very important to use lots of body lotion in advance~

    OdpowiedzUsuń
  5. Firma troszke dla mnie nieznana ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że ta marka ma tylko produkty do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. najgorsza jest ta tłusta warstwa i nie wchłanianie się. lepkość łapek jest straszna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba mówimy o dwóch różnych wyrobach, u mnie nie pozostawia tłustej warstwy

      Usuń

Dziękuję za komentarz