YankoMania - dopadła i mnie

Hej Kochani!
Tak, tak, yankomania mnie dopadła...jak tylko wejdę do sklepu świat zapachów i powącham coraz to nowsze zapachy to wprost nie mogę isę oprzeć!
Nie znalazłam jeszcze żadnej świecy, czy też wosku, który by dorównywał Yankee...Zapachy te czuć przez baaaardzo długo!
Oto moja kolekcyjna:

 Jak widać powyżej skusiłam się na 2 świece z Biedroni, ale dla mnie po zapaleniu wogóle one nie pachną :( pachną tylko jak się je zbliży do nosa i jak sa niezapalone :((((

Z powyższych obrazków można wyczytać że moim ukochanym zapachem jest Sugared Apple!!!!!
Jeśli znacie perfumy o podobnym zapachy do sugared apple, to proszę napiszcie mi !!!!!

Moimi zapachami - NAJ, są owocowe lub świeże zapachy, zapachy jedzeniowe, czy waniliowe...jakoś nie pachną mi tak długo jak te świeże - owocowe.
A Was dopadła już mania na Yankee Candle???

20 komentarzy:

  1. ajj jakie cudeńka masz :) super kolekcja
    niestety nie znam perfum co pachną Sugared Apple

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się nie zgodzę, że świeczki z biedronki nie pachną :) miałam chyba każdą z nich i pachnie nią w całym mieszkaniu.... i to intensywnie... bardzo lubię te świeczki.... aktualnie mam tą fioletową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też te z Biedronki są mocno aromatyczne :)

      Usuń
    2. no to nie wiem czemu ja tych zapachow nie czuje

      Usuń
  3. Świetna kolekcja! Yankee Candle rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile tego! Ja skonczylam na razie na 8 woskach i jednym samplerze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam woski! :) Świetny zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie miałam żadnego wosku, ale kuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaźna kolekcja ! :d ja na razie mam 8 zapach i na prawdę są świetne, zwłaszcza gdy za oknem zimno i szaro-buro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie mam 4 woski. Pewnie byłoby ich więcej, gdybym miała do nich dostęp, a nie musiała zamawiać przez internet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, rzeczywiście Cie dopadła Yankomania :D Niezła kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. spora ta kolekcja, na pewno starczy na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh.. Kusicie mnie wszyscy kusicie ;) Uwielbiam swieczki i olejki ale kurcze niegdzie na te woski nie trafiłam...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Póki co moim ulubieńcem jest Pink sands - cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokazna kolekcja, ja mam ochotę na kilka, może za jakiś czas kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. och tak! dopadła!
    Uwielbiam !! czasu mi brak na palenie tego ,tak duzo mam :)
    niedługo będe robić post o woskach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię YC, ale na szczęście mam tylko parę wosków :) lubię też świeczki z Biedronki, dla mnie dość mocno pachną, a po zgaszeniu dalej unosi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię woski z YC , a nie wiem dlaczego nie skusiłam się jeszcze na te świeczki z Biedronki trzeba to zmienić. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz