Stemple nieco inaczej

Witajcie!!
Jakoś sceptycznie podchodziłam do nowego rodzaju stempli, a mianowicie do takich:

Ja swoje stemple mam ze sklepu Kkcenterhk.com.
Stempelki bardzo prosto się obsługuje, wystarczy nanieść lakier na "wgłębienie" w miękkiej stronie, poodbijać parokrotnie na kartce, aż uzyskamy odpowiednie pokrycie naszego "wgłębienia" i przyciskamy do paznokci.

Efekt na paznokciach:



Ja chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do tradycyjnych stempli bo jest mi je lepiej obsługiwać, ale to rozwiązanie również jest ciekawe.
A wy miałyście już doczynienia z takimi stemplami?

20 komentarzy:

  1. dość ciekawe ale ja na razie ucze sie na tradycyjnych stempelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne, jeszcze takiego nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam jeden tego typu, próbowałam nim odbijać ale trochę krzywo wychodzi ;D ale śmieszny bajer ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz tylko bawiłam się stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tego typu ozdobami, wolę bardziej graficzny manikiur:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, ja na razie próbuję z tradycyjnymi

    OdpowiedzUsuń
  7. marzą mi się takie stempelki ale póki co nie mam kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Eee tam.. Jednokolorowe stemple wolę standardowe.. Najwiekszym plusem tych silikonowych jest fakt, ze można nimi zrobić stemple kolorowe.. Polecam filmik soguesswhat: http://www.youtube.com/watch?v=ZiAk66Y1lq0&list=PL0xeoTePk3e-obRqmkhDnrkpZjCGPue_c&index=9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blaszce też wychodzą stemple kolorowe

      Usuń
    2. zawsze się ciekawię, czemu ludziom wydaje się, że na blaszce nie można zrobić wielu kolorów :/

      Usuń
  9. Jak na razie nie mam żadnych stempli. Muszę jakieś chyba sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy :) ale zawsze ciekawiło mnie co to jest :)
    ale jestem tradycjonalistką wiec chyba zostane przy tych typowych blaszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute mani, those stamps looks nice!

    OdpowiedzUsuń
  12. o widziałam je ale nigdy ich nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to troche tego za duzo, wole kompozycje bardziej stonowane..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie coraz bardziej się te stempelki podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z tymi stempelkami:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz