Nafta Kosmetyczna - Anna

Hej Kochani!

Wiem, że rzadziej ostatnio pisze...narazie jeszcze nie zradzę dlaczego, ale w najbliższym czasie wszystkiego się dowiecie :)

Dziś chciałam Wam przedstawić naftę kosmetyczną do pielęgnacji włosów firmy Anna, FB - Anna
Nafta jest w poręcznym atomizerze, dzięki czemu nie musimy się martwić, że wszystko wokół sobie zatłuścimy ;) (Bardzo duży PLUS)
Ja posiadam naftę z witaminą A+E, ale w asortymencie sklepu znajdują się jeszcze inne rodzaje, jak np.
-Nafta kosmetyczna Anna z olejem rycynowym (z atomizerem) do pielęgnacji włosów suchych, zniszczonych i łamliwych. Zawarty w niej olejek powoduje, że włosy są lśniące i puszyste, nie elektryzują się, łatwo się rozczesują i układają.

- Nafta kosmetyczna Anna z aloesem (z atomizerem), która działa łagodząco na skórę głowy. Wyciąg z liści aloesu wykazuje właściwości bakteriobójcze. Stanowi doskonała odzywkę dla włosów. Staje się one zdrowsze i lśniące.

- Nafta kosmetyczna Anna z sokiem z pokrzywy (z atomizerem) dla wzmacnia cebulek włosowych. Sok z pokrzywy działa antyłojotokowo i antyseptycznie. Nafta polecana do włosów przetłuszczających się.

- Nafta kosmetyczna Anna z czarną rzodkwią (z atomizerem) – w celu oczyszczenia skóry głowy i włosów. Czarna rzodkiew powoduje ograniczenie wydzielania się łojotoku, dezynfekuje, wzmacnia strukturę włosów i nadaje im zdrowy, lśniący wygląd.

- Nafta kosmetyczna Anna z biopierwiastkami (z atomizerem), które wzmacniają cebulki, odżywiają włosy i zapobiegają ich wypadaniu.
Moje spostrzeżenia:
Przede wszystkim to łatwa aplikacja!
Ja naftę stosuje na całą długość włosów na około godzinę przed myciem. 
Włosy po kuracji naftą stają się miękkie, nieelektryzują się i łatwiej się rozczesują. 
Moje włosy stały się bardziej błyszczące po kilkukrotnym zastosowaniu nafty, ślicznie się świecą w słońcu, są mocniejsze i bardziej sprężyste, bo kiedyś miały tendencję do łamliwości. 
Muszę przyznać że nafta naprawdę mnie pozytywnie zaskoczyła, bo nigdy wcześniej jej nie używałam. 
Uważam że jak za 100 g za cenę ok 10 zł to jest naprawdę warta uwagi i godna polecenia!


13 komentarzy:

  1. nigdy nie spotkałam się z ta naftą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę pomyśleć nad jej zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywam nafty i uważam ze jest świetna do wlosow naprawdę genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam jakiś czas temu nafty, ale na moich włosach efekty były średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mnie nie kusi naftowanie (?) włosów, nie wiem sama czemu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mam jakąś naftę w swoich zapasach, muszę jej poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię efekty po nafcie, ale nie cierpię jej zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz