Moja kolekcja sztucznych rzęs

Witajci kochani!
Jako, że ostatnio dopadło mnie brak jakiejkolwiek weny i lekka deprecha :-/ dlatego dziś przychodze z luźnym postem.
Juz od jakiegoś czasu zapałałam miłością do sztucznych rzęs. Nasze oczy wtedy wyglądają bajecznie, jak mam na oku taki wachlarz rzęs. Do klejenia używam kleju DOU, który kupiłam za 23 zł/14 ml (duży) w Inglocie. Jeśli chodzi o rzęsy, to kupuję różne, albo przez internet albo w sklepikach, albo też na bazarkach.
Oto moja mała kolekcja.
 1. Sylwestrowe rzęsy z H&M ( na specjalne okacje, nie nadają się na codzień)
2. rzęsy bazarkowe (bardzo gęste)
3. rzęsy z kkcenter.hk, super wyglądają, bo mają niebieskie końcówki
4. rzęsy Ardel Demi Whispes (bardzo naturalne, długie i świetnie podkręcone - moja miłość)
5. rzęsy Ardel - kępki (musze się poduczyć ich zakładać ;))
6. rzęsy z H&M (świetne, ale kombinowałam z nimi i zaczełam je ciać na kępki)

Ostatnio doszły mi jeszcze kępki rzęs z Lovly :)
Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Wow ;D Sporo tego, ja to się boję takich rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak lrezentuja sie podczas makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Demi Wispies mam i też je uwielbiam..wyglądają bardzo naturalnie:) uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo ile ich masz zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. pokaźna kolekcja :) te gotowe rzęsy wyglądają pięknie ale jakoś nie potrafię ich ładnie przykleić, zwsze w takim wypadku muszę wybierać się do kosmetyczki :/

    OdpowiedzUsuń
  6. duużo ;D ja mam tylko ardel i jestem z nich bardzo zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, niezła kolekcja ;D A ja nawet nie próbowałam jeszcze sztucznych rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego nigdy sobie nie doklejałam rzęs ale miałabym ochotę je przetestować

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nigdy nie używałam sztucznych rzęs ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie doklejałam rzęs, ale może kiedyś. Super kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kolekcja, może też się kiedyś odważę i założę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ardell są najlepsze pod względem komfortu noszenia, w ogóle ich nie czuję nawet gdy mam je na sobie 8-10 godzin :)
    pozostałe fajne do sesji czy zdjęć, ale na więcej niż kilka godzin mogą być uciążliwe i męczyć oko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz