Brak pomysłu na Walentynki??

Witajcie Kochani!
Jako, że wielkimi krokami zblizają sie do nas Walentynki, pewnie wiele z Was myśli nad prezentem dla drugiej osoby.
Ja w tym roku postanowiłam na romantyzm!
Mam zaplanowaną romantyczną kolację przy świecach i muzyce w jednej z przytulnych restaurycji, oraz zamówiłam spersonalizowaną bombonierkę :)
Bombonierka (a w zasadzie to pralinki) pochodzą ze strony chocobox.pl

Można wybrać albo bombonierkę, jak tu
Albo pralinki, jak tu
Jako, że bombonierkę już miałam dlatego mój wybór padł na pralinki:


Same komponujecie sobie wygląd waszej bombonierki, jakie chcecie mieć w środku pralinki, można nawet dołączyć liścik miłosny :)
Paczka po zamówieniu, dochodzi w tępie ekspresowym! Dziś zamawiasz a jutro już masz zamówienie.
Idealnie na Walentynki!

20 komentarzy:

  1. ale cuda, coś pięknego... mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł ;-) I jaki smakowity ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, ale raczej nie dla faceta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu nie?? mój jest łasuchem i napewno to będzie owlał od kolejnej pary bokserek, czy też breloczka...;-/

      Usuń
  4. No i narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego ! <3 Świetny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka bombonierce tez bym chciała dostać tylko czekoladki są tak piekne ze rzeczywiście szkoda je zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniaaam zjadłabym je w 5 sekund! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki fajny pomysł :D ale teraz mam ochotę na coś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkości zawsze są dobrym podarunkiem, dla wszystkich :))

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie cudne !!!!! a jakie smakowite zapewne !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz