ZESTAW FARMONA

Hej Kochani!
Witam Was w Nowym Roku!
Dziś chciałam Wam zaprezentować zestaw FARMONY, o którym ostatnio było głośno.
Zestaw ten skłąda się z kremu do rąk, balsamu do ciała oraz z peelingu.
Świetnie wpasowuje się on w daną porę roku jaką jest zima.
Zacznijmy od mojego ulubieńca z całej trójki, a jest nim peeling cukrowy do ciała:

Peeling zamknięty jest w solidnym pojemniczku. Jak zwykle szata graficzna produktów Farmony jest na pełnym profesjonalizmie :) dzięki czemu kosmtyk aż chce się schrupać :) Peeling jest o zapachu korzennych perniczków z lukrem. Już po otwarciu sreberka bucha w nas świetny, korzenny zapach. Peeling wbrew mojemu wyobrażeniu ma konsystencję mało zbitą (zawsze peelingi cukrowe wyobrażałam sobie, że są taka bryłką :)) Ten ma w sobie taki jakby olejek, dzięki czemu oprócz peelingu fundujemy sobie lekkie nawilżenie.
Po użyciu peelingu podczas kąpieli, cała nasza łazienka otulona jest zapachem korzennych pierniczków, tak jak obiecuje nam producent.
Kolejną częścią zestawu, był krem do rąk o zapachu wanilii. Ja BARDZO lubię jak krem do rąk ładnie pachnie i dodatkowo nawilża. Zapach tego kremu, trudno mi określić, poniewaz miałam kiedyś balsam do ciała o podobnym zapachu i strasznie się do niego zraziłam dlatego kwestię zapachu wolę nie poruszać bo będzie niemiarodajna. Jednakże sam kremik jest świetny w swym działaniu...W tym roku moje dłonie nie potrzebują MEGA dużego nawilżenia dlatego ten spisał się u mnie na 5
Ostatnią rzeczą jest balsam do ciała, również o zapachu korzennych pierniczków z lukrem. Tutaj zapach dla mnie pozostawia wiele do rzyczenia. Mimo iż w peelingu zapach bardzo przypadł mi do gustu, tak tutaj, zapach mnie raczej drażni. Czuję w nim się chemię. Ja jednak na okres jesienno-zimowy wolę treściwe masła do ciała aniżeli balsamy, jednakże uważam że warto wypróbować i samemu się przekonać co do kwestii zapachowych tego zestawu.
Podsumowując podobają mi się wariacje zapachowe jakie proponuje nam firma FARMONA, napweno sięgne po inne zapachy!

25 komentarzy:

  1. Ten pierniczkowy aromat kusi mnie już od jakiegoś czasu ;) Ja z tej firmy mam zestaw czekoladowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć, że czaiłam się na niego, ale żadna wersja zapachowa mi nie odpowiadała. Miałam scrub o zapachu wanilii i daktylów i pachniał wspaniale. Jak znajdę ten krem osobno to na pewno się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam ten scrub o zapachu wanilii ale dla mnie zbyt duszący, ten peeling jest o niebo lepszy, jak dla mnie

      Usuń
  3. Trochę przeraża mnie ten korzenny aromat, ale faktycznie seria wpasowała się w porę roku. Może się skuszę na ten peeling. ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam balsam o tym samym zapachu wanilii i daktyli i zgadzam się z Tobą zapach jest obłędny!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za bardzo za wanilią ale chętnie skusiłabym się na ten krem do rąk ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem do rąk z tej serii mam w planach

    OdpowiedzUsuń
  7. chcialabym ten zestaw bo na pewno cudownie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten zestaw za zapach, chciałam zaopatrzyć się w drugi jednak niestety nigdzie już nie mogłam go dostać i spróbowałam wersji szarlotkowej która jest równie obłędna ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. peeling jest dla mnie rewelacyjny, balsam za bardzo mnie mdli, a krem za mało nawilżenia mi daje

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety peeling jest napchany parafina i pozostawia tłusta warstwę. Tego własnie nie lubię w produktach peelingujących.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiaaam takie zapachy !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. I love it, thanks for sharing! :) Happy New Year and holidays!
    P.S. What do you think about following each other? I'd be glad if you wanted to! :) Please let me know, so that I can follow back xx
    Keep in touch,
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pierniczkowy chetnie bym przetestowala pewnie cudownie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  14. kuszą mnie wszystkie, ale na razie pozostają w strefie marzeń, bo muszę zużyć stare zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię oba produkty, oprócz kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten zestaw i bardzo go lubię. Zwłaszcza peeling:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi też przypadłyby do gustu bo uwielbiam takie apetyczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nei miaąłm jeszcze ale bardzo mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki mają piękne kolorowe opakowania :-) A peelingu i kremu do rąk jestem ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapachy kuszą, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach piernika jest przepiękny,ale sama się na pewno na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz