Wymienię/Sprzedam

Witajcie Kochani!
Ostatnio robiłam porządki w kosmetykach i uzbierało się parę kosmetyków z którymi chciałabym/musiałam się rozstać. 
Możliwa jest sprzedaż lub wymiana. 
Co do sprzedaży to prosze pisać swoje proponowane ceny na maila: wisienka102@gmail.com


1. Annabelle minerals: korektor mineralny
2. Annabelle minerals: podkąłd minerlany natural
3. kuleczki rozświetlające KOBO: NOWE
4. Bronzer H&M nowy (swatchowany)
5. Róz catrice
6. Róż sensiquw

 7. Paletka wypiekanych cieni MUA (nowe swatchowane)
8. paletka cieni Wibo (nowa swatchowana)
9. Color Tatoo (permanent taupe)
10. MIYO
11. Essence w kremie
 12. Lip Tint Pierre Renne
13. Pomadka w markerze Revlon (nowy swatchowany)
14. Wibo Nowy
15. Rimmel Airy Fairy
16. 17. Mariza
18. 19. Bel
20, Wibo Nowe
21: Wibo Nowe
 22. 23. 24. Wibo Nowe
25. Eveline
26. Flormar Nowy
27. GR
28. GR Nowy
29. My secret piasek
30. klej + folia 10 cm
31. essence pomadka matt, velvet rose

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesują mnie: kuleczki rozświetlające KOBO, Color Tatoo (permanent taupe) oraz Flormar lakier. :)
    Rzeczy na wymianę mam na wątku wizażowym - http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=738464
    Z chęcią tylko się wymienię, sprzedaż mnie nie interesuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak z datami wazności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko posprawdzane i wszystko ważne...Jeśli interesuje Cię któraś rzecz to datę Ci powiem jak chcesz...zresztą przed wymianką lub zakupem zawsze można spytać

      Usuń
  4. Witam. Jestem zainteresowana Anabell Minerals podkładem. Mam do zaoferowania baze rozswitlajaca/ rozswietlacz L'oreal Lumi Magique ;) kontakt kowalska0504@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz