Pomadka w płynie od MIYO

Witajcie!
Dziś chciałam Wam przedstawić świetną pomadkę w błyszczyku od MIYO:
 Kolor od razu mnie urzekł, ale wiem, że są jeszcze inne kolory, bardziej delikatne, różowe i nudowe ;)
Ten kolor tak się prezentuje:
Kocham go, za jego głębie, za żarówiastość :) idealny na lato, choć jak dla mnie to i na teraz nieźle się sprawuje :)
Aplikator ma dość duży z wyprofilowanym załamaniem, dzięki czemu dociera w każde załamanie ust:
 Od razu aplikator skojarzył mi się z aplikatorem od Rimmel Apocalips, sami zobaczcie:
 (po lewej apocalips "NOVA" - Rimmel, a po prawej MIYO)

Jako, że nawet w konsystencji oba błyszczyki są do siebie zbliżone, pokuszę się o porównanie Rimmel Apocalips - Nova i MIYO no 3 Bad Woman:

 Tak jak już wspomniałam, aplikatory mają podobne, z tym że MIYO ma większy, co jest na PLUS.
Konsystencja ich jest podobna, aczkolwiek miyo ma troche rzadszą konsystencję, wpadającą bardziej pod błyszczyk niż pod pomadkę. Oba idealne kryją. Wytrzymałość na ustach również jest podobna, utrzymują się u mnie od 2-4 godzin, w zależności co robię (czy jem, pije..)
Kolorystycznie bardziej odpowiada mi mi Miyo bo jest bardziej żywy, (ale to kwestia indywidualna)
 (na górze Rimmel, pod spodem Miyo)

Gama kolorystyczna większa jest wśród produktów Miyo, aczkolwiek nie wiem czy inne kolory równie dobrze się sprawują na ustach.  
Dodatkow produktu Miyo mamy aż 10 ml, przy czym Rimmela jest 5,5 ml
Ostatecznym plusem Miyo jest to, że jako koszt oscyluje w granicach 10 zł, co całkowicie kieruje szalę na korzyść Miyo Bad Woman!!! 

Jednym słowem, tą konfrontację u mnie wygrał MIYO!!!!

33 komentarze:

  1. kolor ma cudowny :D ale ja nie noszę takich mocnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor neon na dłoni ale na ustach też ma inny odcień , także nie jest już taki intensywny :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go na ustach i uwierz że jest intensywny...

      Usuń
  3. Daje czadu ten róż, ale ja chyba bym się nie odważyła umalować nim ust :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! What an amazing lip glosses! they looks very pigmented and I like both of the shades <3

    OdpowiedzUsuń
  5. robi wrażenie :) może bym sie skusiła na taki odcień ale nie jest to mój kolorek do końca

    OdpowiedzUsuń
  6. boski odważny kolorek :D ciekawe gdzie go można dopaść :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go dopadłam w galerii Yasmin

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. eh, u mnie nie ma tej Drogerii, ale może w jakiejś innej też będzie :)
      kurcze, w tylu miasteczkach okolicznych jest, a w stolicy województwa nie ma :/
      dzięki, poszukam :))

      Usuń
  7. Kolorek cudowny zapewne na ustach tez sie pięknie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat wczoraj na niego patrzyłam na jakiejś stronie i pomyślałam, że kupię, ale jakiś mniej odważny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zamiar kupić błyszczyk z tej kolekcji tylko w bardziej stonowanym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor, uwielbiam pomadki w płynie więc muszę go poszukać po drogeriach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Także go mam i bardzo lubię ;) Żarówa z niego niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie podoba jego kolor ale nie mialabym odwagi w takim gdziekolwiek wyjsc. Tak mi sie wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż za kolor, no no no ;-)) MIYO pozytywnie zaskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow jaki intensywny kolor! :) ciekawe jak wyglada na ustach ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.. zapraszam tez do mnie na KSIĄŻKOWĄ WYPRZEDAŻ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki piekny i mocny kolor...rewelacja !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, MIYO ma genialny kolor! Ale mi niestety takie nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeje, jaki boski :D Mam Novę i traktuję jako dzienniaka, a ten jest bardziej żarówiasty. Chętnie się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odcienie są bardzo ładne, powiedziałabym, że odważne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor Miyo bardziej przykuwa mój wzrok, ale u Rimmela doceniłabym mniejszy aplikator, gdyż mam małe usta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. apocalips to moj hit :) tego z Miyo niestety nie mialam okazji używać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz