PinkJoy

Hej Kochani!
Pewnie słyszałyście już o pudełeczkach GlossyBox, o ShinyBox...czy innych Box...
Ja dziś chciałam Wam bliżej nakreślić system pudełeczek PINKJOY
Pinkjoy to pudełeczko zawierające kosmetyki z różnych krajów świata.
Idea jest naprawdę bardzo ciekawa, bo dzięki tym pudełeczkom, mozemy wypróbować kosmetyków, których nie znajdziemy na naszym polskim rynku.

Jak to działa?
źródło: http://pinkjoy.pl/index.php

Na stronie Pinjoy (TU)można zamówić owe pudełeczko za jedyne 49,90 zł.
W pudełeczku znajdują się najlepsze kosmetyki z ostatniego pudełka plus nowe.
Każda kampania dotyczy kosmetyków z innych stron świata, tym razem - bodajze do połowy lutego, można zamawiać pudełeczka z kosmetykami z Rosji!!!
Co znalazło się w poprzedniej kampanii? 
"1. ,,Czysta linia’’ Oczyszczający peeling do twarzy z pestek moreli i wyciągiem z rumianku
- rzecz na pewno warta wypróbowania, peeling dobry na wszystko ;)

2. Żel z kompleksem aminokwasów i mikroelementów ,,Karina’’
- żel do pielęgnacji skóry twarzy tłustej (coś dla mnie) i normalniej

3. Odżywka do włosów ,,Piwo i pszenica’’
- ma wzmacniać włosy, nadawać połysk i przyśpieszyć ich porost

4Odżywczy krem ,, Shilajit’’ do skóry normalnej i tłustej
Ma cudowny wpływ na skórę - działa odżywczo, wygładzająco i oczyszczająco. 

5. Ochronny krem do rąk ,,Silikon’’
Krem stworzony został by chronić skórę dłoni nawet, w najbardziej ekstremalnych warunkach. Specjalna silikonowa formuła tworzy na skórze niewidzialną barierę ochronną (coś na teraz :))

6. ,,GoCranberry’’ Inteligentnie nawilżający krem do twarzy na dzień
Krem tworzy barierę ochronną zapobiegającą wysuszeniu skóry, działa wygładzająco i nadaje skórze blasku. 

7. ,,GoCranberry’’ Odżywczo - wygładzający krem pod oczy
Krem intensywnie nawilża i odżywia delikatną skórę okolic oczu, nie obciążając jej mimo swego bogatego składu. "

Jak widać ilość kosmetykó jest dość spora i są to kosmetyki o bogatym i "przyjemnym" składzie, na pewno warto wypróbwoać aby samemu się przekonać


12 komentarzy:

  1. Interesujący pomysł z takim pudełeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego rosyjskiego kosmetyku nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jaki kraj bedzie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się idea tych pudełek, ciekawa jestem co będzie w kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa sprawa :)
    Wychodzi po 7 zł za jedną sztuke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kuszą pudełka z każdej strony
    tylko ciągle pilniejsze wydatki wygrywają, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. mam i warto, super kosmetyki, warte poznania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny pomysł, nie słyszałam jeszcze o tym pudełeczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nie miałam żadnego pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. super, ze az 5 kosmetykow w pudełku bylo pelnowartosciowe, a nie jakies probki

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł z kosmetykami z różnych stron świata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz