drogeryjni ulubieńcy ROKU 2013

Haj Kochani!
Dziś może troszkę spóźnione, ale przedstawiam Wam moich ulubieńców kosmetycznych 2013, które są łatwo dostępne w drogeriach lub sklepach osiedlowych.
Oto one:

1. Płyn Micelarny BeBeauty: BIERDONKA, chyba nie muszę dużo o nim mówić bo było o nim głosno w całej blogsferze. Dobry płyn za niewielkie pieniądze

2. Paletka Nude CATRINE oraz ostatnia nowość Lovely, Nude make up set: Obie paletki uwielbiam, maja idealne kolory i na bazie utrzymują sie caaały dzień, minus dla Lovely za to że się troche osypuje, ale wybaczam jej to za cenę 12 zł :)

3. Fluid stay all day ESSENCE: idealny dla mnie podkłąd za chyba 16 zł, świetnie matowi moją skórę i utrzymuje się na niej caaaały dzień, Idealny dla cery mieszanej

4. Bronzero-róż "Arfica" od W7 - stosuje ją jako bronzer, utrzymuje się u mnie caaaały dzień, ma ledwo widoczne drobinki, dzięki czemu wydowyma lekkie glow podczas słonecznych dni.

5. Moje ukochane piaski w lecie od Pierre Rene, świetnie się mienią w słońcu w cieniu stają się matowe, idealnie kryją i utrzymują się baaardzo długo...I te kolorki Mmmmm...

6. Żel do stylizacji brwi od WIBO: idealne podkreślenie brwi dla zabieganych,

7. Korektor od CATRICE: jeszcze niegdy nie miałam czegoś tak kremowego i jednocześnie MEGA kryjącego, nie dość że zakryje wszystkie niedoskonałości to jeszcze świetnie spisuje się jako baza pod cienie. MEGA korektow i napewno do niego wrócę

8. Lakier od RIMMEL Salon Pro, punk rock, świetny kolor idealny na jesień-zimę, i ta trwałość!

9. Kolejny piasek tym razem od WIBO: piasek idealny na zimę, ten kolor jest zabójczo piękny :)

10. Pędzelki od ESSENCE: dla mnie jak za taka cenę to są idealne!

11. Tusz od WIBO: świetne jakość, u mnie się nie osypuję, dla mnie pędzlek idealny bo mały i dociera w kązde miejsce naszych rzęs

12. (u góry zdjęcia) Pomadka od Rimmel Pink Blush: świetny kolor, lekko barbiowy, ale ja taki lubię, nic nie wysusza naszych ust i dość długo się utrzymuje

13. Pomadka od KOBO Fushia: świetne krycie, idealne sunie po ustach, mój kolor na wiosnę-lato, KOCHAM

25 komentarzy:

  1. też mam podobnych ulubieńców :) hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Man bebeauty i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy kilku wspólnych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biedronkowy micelek był hitem również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te szminki maja cudne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. The AFRICA bronzer-blush thing looks so adorable! So cute!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten kamuflaż z catrice mam już 2 opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ten bronzer Africa od dawna poluję, szkoda, że nie ma go u mnie stacjonarnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wreszcie kupić tą paletkę cieni Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W twoich ulubieńcach widzę troszkę i moich ulubionych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletki i lakiery zdecydowanie się zgadzam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mam micela z Biedronki i rownież ten tusz od Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. micel, tusz wibo i pędzelek do cieni też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moi ulubieńcy też się tu znaleźli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie ten podkład z essence, jednak zawsze jakoś tak mimo wszystko się wstrzymuje z obawy że nie znajdę tam odcienia pod siebie i ot wszystko będzie za ciemne. Z kamuflażem catrice mam pecha, co jestem w hebe nigdy nie ma nr10 czy nawet 20 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie z pewnością też micel z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym zelu stylizujacym to ja sie wprost zakochalam, rewelacyjny jest :D Widze, ze sporo Twoich ulubiencow pokrywa sie z moimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne kolory pomadek i fajne paletki - lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam ten podkład z essence, ale był dla mnie za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię te pędzelki z essence, a nawet mam takie same. Piaski Wibo także! Są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wibo i Lovely zdecydowanie rządzą w hitach kosmetycznych tego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadka i lakier od Rimmel są świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz