biel, czerń, złoto

Witajcie Kochani!
Dziś przedstawiam Wam moje wariacje z kolorem białym czarnym i złotym. 
Pierwsza propozycja jest z naklejkami wodnymi od SIGHSTAR
Naklejki UWIELBIAM, świetnie się trzymają i ekstra wyglądają na pazurkach:




Druga propozycja to inspiracja z youtuba... dodałam tutaj brokat i piegi, oraz lekki wzorek z boku, dzięki czemu ta propozycja wydaje mi się bardziej wyrazista i ekstrawagandzka ;)





 
 POZDRAWIAM

P.S Przepraszam za jakość ostatnich zdjęć ale coś się dzieje, że nie mogę dodawać zdjęć albo ładują mi isę takie kiepskie...muszę wyjaśnić sprawę bo pewnie coś z moim kompem nie tak....

18 komentarzy:

  1. Świetne zdobienie,bardzo mi się podoba :) Połączenie złota i bieli jest w 10!

    OdpowiedzUsuń
  2. Francja elegancja ;) Jak Ty robisz ze potrafisz wyczarować takie cudeńka piekne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To drugie mnie baaardzo zachwyciło ;) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię połączenie bieli ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jakie fajne pazurki :D ta druga propozycja jest cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te naklejki bardzo mi się podobają :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie mani bardziej mi się podoba. Jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie opcje świetne! :)
    Naklejki fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutko, sama bym chciała, aby moje paznokcie tak wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne masz te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, karnawał na paznokciach w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne-biel i złoto,rewelacyjne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz