Szampon equilibra - przeciw wypadaniu

Witajcie!
Jakiś czas temu robiałm Wam recenzję maseczki do włosów przeciw wypadaniu firmy equilibra: KLIK
Dziś przedstawię Wam szampon tej firmy, przeciw wypadaniu włosów. Prezentuje się on następująco:

Szampon jest w poręcznym opakowaniu na "zatrzask", nic nam się nie wylewa i nie sprawia problemów z otwieraniem.
Jako, że z maseczki byłam bardzo zadowolona, jedyny minus to jej zapach, który pozostawał dość długo na włosach, który mnie drażnił, to jednak nie dla każdego będzie to minus, bo zależeć to będzie od naszego powonienia. Szampon takiego minusu nie ma...Pachnie dość neutralnie, powiedziałabym bym, że raczej znośnie i delikatnie. Bardzo dobrze się u mnie pieni, i myje włosy.
Włoski po umyciu tym szamponem są bardzo sypkie (takie jakie lubię), nie kołtunią mi się i bardzo dobrze się rozczesują i układają!!! Czuję się taką jakby świeżość we włosach!! Dawno już nie spotkałam się z takim szamponem, który nadawłby taką świeżość moim włosom!
Skład szamponu jest jak dla mnie OK:

Aloes jest już na 3 miejscu w składzie, dzięki czemu nasze włosy są dość dobrze nawilżane.
Ja bardzo polubiłam się z tym szamponem i jak tylko mi go zabraknie, to napewno kupię kolejną buteleczkę. Szampon można dostać w dobrych aptekach. Więcej na temat tego produktu mozna poczytać na stronie Equilibra TUTAJ.

P.S Co do ograniczenia wypadania włosów, się nie wypowiem, ponieważ obecnie nie mam z tym problemu, dlatego nie chce być niemiarodajna!!!!!

W paczce oprócz szamponu znalazła się jeszcze maseczka do twarzy z Beauty Formula, ale na temat tej maseczki wypowiem się innym razem, bo narazie mam problemy z cerą i muszę ją zaleczyć :(

Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. spodobał mi się ten szampon, zapamiętam go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love such facial masks, they are so refreshing :)

    Happy New Year!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym go przetestowała, bo zaciekawiłaś mnie nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nie bardzo sie sprawdzil ;) http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon na wypadnie włosów, a nie napisałaś ani słowa czy je ogranicza choć trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo obecnie nie mam z tym problemu i moja opinie nie byłaby miarodajna, pisze o odczuciach jakie zaobserwowałam na swoich włosach...

      Usuń
  6. chętnie spróbowałabym tego szamponu, kiedyś zamówię na doz'ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że nie mam problemów z wypadaniem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda całkiem fajnie, ciekawe czy naprawdę ogranicza wypadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja juz nie wierze ze sa szampony które zapobiegaja wypadaniu włosów...tyle uzywałam i nic zerowy efekt :/

    a pedzelki sa genialne uwierz mi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wypróbowała bym ten szampon

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz