replika paletki NAKED

Hej Kochani!
Widzieliście już nową kolekcję LOVELY???
Udało mi się zdobyć ich wspaniałą paletkę nude make up kit, która jest wzorowana na paletce NAKED, sami zobaczcie:


Paletka prezentuje się wspaniale, idealna na makijaże dzienne i wieczorowe, posiada kolory, które podpasują prawie każdemu.
Tak prezentują się swatche kolorów:


Czyż nie są piękne??
O twałości cieni nic nie powiem, bo dopiero dziś ją kupiłam, jutro będzie jej premiera na mym oku :)
Ale pigmentacja cieni "satynowych, perłowych" jest bardzo dobra!
Niestety cienie matowe szału nie robią, ale jest ich zaledwie 3, więc można je wykorzystać jako bazę, albo pod łuk brwiowy. Z tego co zauważyłam przy swatchowaniu, to cienie mogą się osypywać, ale raczej jak za cenę 11,89 zł nie jest to absolutnie problemem.
Uważam że paletka jest GENIALNA!! Chociaż samo opakowanie wydaje się dość "liche". :)
Ogólnie zakup zaliczam na plus!!

Dodatkowo z chińskim sklepie upolowałam lakier z drobinkami...oraz wspaniały eyeliner:


25 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale ta paletka jakoś mnie nie przekonuje, choć z drugiej strony za taką cenę na pewno warto wypróbować, kolorki w sumie bardzo neutralne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba kupię tę paletę :> a eyeliner ma super kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka jest cudna! Pokaż ten śliczny lakierek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki ma ładne ale do UD troszkę jej daleko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Perłowe cienie wydają się być dobre :) No a cena taka, że chociaż warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kolorki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dziś drugi raz widzę tę paletkę i coraz bardziej mam na nią ochotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paletka jest ostatnio bardzo popularna. Wiele dziewczyn ją pokazuje. Naprawdę ładne kolorki, ciekawi mnie natomiast jakość i trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no patrz nawet nie zauważyłam jej w Rossmaanie ale może jeszcze wtedy kiedy byłam jej nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach wygląda dosyć 'szaro', muszę się jej przypatrzeć w Rossku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. i tak maty są kiepskie, więc dobrze że tylko 3 :) inne kolorki sa za to piękne

      Usuń
  12. Jak ja czasami żałuję, że nie mieszkam w Polsce i nie mam dostępu do niektórych kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  13. też ją kupiłam :) cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to ona nie jest repliką, bo kolory są inne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paletka jest świetna! Najbardziej jednak ciekawi mnie eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka zawiera naprawdę śliczne odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm.. swatche jakoś mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorki wyglądają ciekawie :] ja jutro moja sztukę rozdziewiczę ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz