Porównanie odżywki Newitalash po 2 miesiącach używannia

Witajcie Kochani!
Dziś nadszedł dzień porównawczy odżywki, którą zaczełam testować na początku października, TUTAJ post w którym wspominałam o moich testach.
Odżywka NEWITALASH, miała za zadanie poprawić kondycję moich rzęs, sprawidż że będą piękne i długie, na ile obietnica producenta się sprawdziły???
O tym zaraz :)

Odżywkę używałam zgodnie z zaleceniami producenta tj. na noc, na oczyszczone rzęsy (używa się jej jak eyelinera)
Na początku troche rzęs zaczeło mi wypadać, ale nie zraziłam się tym, ponieważ po 2 tygodniach wypadanie ustało. Nic mnie wokół oczu nie szczypało, sama aplikacja była bardzo prosta. Pierwsze efekty zobaczyłam dopiero po miesiącu używania (używałam jej codziennie na noc). Zauważyłam, że moje rzęsy są mocniejsze i bardziej sprężyste. Po 2 miesiącach zauważyłam że rzęs jest więcej. Czy mi urosły???
Ciężko mi to teraz ocenić, napewno jest ich więcej!!! To mogę stwierdzić ze 100% pewnością. Rzęsy są jakby bardziej czarne i jest ich większa ilość. Narazie się nie zrażam i używam odżywki nadal, ponieważ podobno lepsze rezultaty uzyskuje się po 4-6 miesiącach.
Oto moje porównanie:

                      PRZED ("gołe" rzęsy)                                                 PO 2 MIES. ("gołe" rzęsy)
                        PRZED                                                                           PO 2 MIES.
(ostatnie porównanie nie jest zbyt dokłądne z tego względu że oczy są na różmych odległościach, ale i tak da się zauważyć, że "PO" rzęsy są grubsze)

A Wy co sądzicie??? Jest ich więcej???

20 komentarzy:

  1. wydaje mi sie ze tak:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/today.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow, ale róznica :) Ja to kiepska jestem w stosowaniu takich rzeczy...z systematycznością u mnie nie jest za dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jak zależy na czymś to potrafię być systematyczna...:) tutaj akurat byłam ciekawa efektów :)

      Usuń
  3. Różnica na pewno jest widoczna i uważam, że jest ich więcej ;) Zobaczymy jak będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny efekt qrcze aż muszę spróbować jej bo ja to wprawie rzęs nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam ale musiałam odstawic bo mam chore oczy :/ moze wróce jak mi zapalenie przejdzie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać różnicę. Sporo ci nowych włosków przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że rzęsy są grusze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę żebym ja była taka systematyczna to może też bym miała więcej tych rzęs :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam to serum i nie specjalnie zauważyłam różnicę

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez wątpienia są gęściejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać poprawę;) w szczególności na fotce, gdzie masz zamknięte oczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli warta kupienia :) zastanawiałam się nad nią już długo teraz może się skuszę :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Your eyelashes looks so nice and thick <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz