paczka od Mikołaja

Hej Kochani!
Brałam udział w akcji Mikołajki z Hexx. I dlatego dziś chciałam Wam się pochwalić moją mikołajkową przesyłką jaką dostałam od ANISMOK! (Aniu dziękuję Ci bardzo!!).
Paczuszka przyszło do mnie w pięknym pudełeczku, wraz z kartką świąteczną i pyszną czekoladką, która już na zdjęcia się nie załapała ;)
A co było w paczuszce?

Mnóstwo próbek kremów BB (któe juz od dawna miałam ochotę wypróbować), dodatkowo znalazły się próbki pomadek z Avonu.
Największą radość sprawił mi pędzel z Hakuro!
Oprócz tego dostałam balsamik brązujący i żel pod prysznic (co prawda balsamów i żeli mam pod dostatkiem, ale zawsze w łazience się znajdzie miejsce na kolejne :)), jak również lakier do paznokci Loreal w kolorze -czerwień złamana różem.
Pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. o jej, jak wszystko było ładnie zapakowane! : )
    kiedyś myślałam nad zakupem pełnowymiarowego bb kremu, właśnie po zastosowaniu próbek ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzel Hakuro jedyna interesująca rzecz

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzel z Hakuro jest i w moim liście do Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ole kosmetyków <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/early-morning.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna paczka

    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie byłoby uzupełnić notkę o szczegóły, bo musiałam sobie sprawdzić czy paczka pochodzi od Aniasmok. To tylko taka mała uwaga, ale jak się bierze udział w takiej akcji warto opisać co i jak, by było jasne dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paczka ;) Mikołaj się postarał ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne upominki ;) dobry ten Św.Mikolaj nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO z pędzla to i ja bym skakała pod sufit ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego pędzla też bym się ucieszyła, bo zastanawiam się nad kupnem już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że prezent przypadł Ci do gustu. Bardzo mi się podobało przygotowywanie prezentu do Ciebie i chciałam powiedzieć czym się kierowałam w trakcie przygotowań.
    Chciałaś otrzymać jakiś lakier, najlepiej hybrydowy. Niestety, nie znam się na tych lakierach, a w internecie nie znalazłam zbyt dużo opinii na temat znalezionych marek, dlatego postanowiłam się skupić na innym prezencie.
    Zdecydowałam się na zakup pędzla Hakuro. Po tylu przeczytanych recenzjach kupiłam również sobie ten pędzel do podkładu :) Mam nadzieję, że nam obu będzie służyć :)
    Lakier L’oreal z tej serii miałam kiedyś na swoich paznokciach i dobrze wspominam. Myślałam nad różowym i czerwonym, dlatego wyszedł ten odcień :)
    Chciałaś jakiś ładnie pachnący umilacz do kąpieli, dlatego wybrałam żel do kąpieli o zapachu malin. Zima kojarzy mi się z herbatą z malinami i myślę, że kąpiel pachnąca tymi owocami uprzyjemni Ci wieczór w wannie :)
    Co do dodatków do prezentu:
    - chciałaś podkład, niestety, nie jestem w stanie dobrać komuś podkładu, nie mam takich zdolności, dlatego dorzuciłam próbki BB Creamów i podkładu Yves Rocher
    - chciałaś otrzymać pachnący balsamik – w moich zbiorach była miniaturka balsamu Palmers, a w pudełku było jeszcze miejsce :)
    - pisałaś, że na codzien używasz różowych pomadek i nie lubisz koloru nude na ustach, dlatego zdecydowałam się na dorzucenie kilku próbek różowych szminek Ultra Colour z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      nie musiałaś się tłumaczyć, czy wyjaśniać... :)
      Ja wiem że przygotowanie prezentu dla nieznajomej osoby to nie lada wyzwanie (jak sama zauważyłaś)
      Z moim prezentem (który przygotowałam) było małe faux-pas, dlatego przepraszam.
      Oczywiście przeczytałam profil, dlatego w prezencie znalazł się peeling cukrowy, puder transparentny...co do zestawu do brwi byłam przekonana że ciemny brąz będzie pasował dla większości osób... natomiast korektor kupiłam zarówno Tobiej ak i sobie, bo był on wychwalany, pomimo że jest troche ciemny, to jak go nakładam na twarz i przyrywam potem fluidem do stapia się z moją cerą....

      Usuń
  12. Ten lakier zainteresował mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz