KOKTAIL bananowo-czekoladowy

Haj Kochani!
Dziś przychodzę do Was z przepisem na przepyszny koktail bananowo-czekoladowy.
Co nam będzie potrzebne:
- 1,5 szklanki mleka
- poł banana (jak ktoś lubi bardziej bananowo to może być cały)
- 2 paski czekolady (mleczna lub gorzka)
- bita śmietana (u mnie śmietana light)


Blendujemy banana z mlekiem. W kąpieli wodnej rozpuszczamy czekoladę. Po rozpuszczeniu dodajemy ją do mleka i mieszamy. Słodzić nie potrzeba, bo i tak nasz koktail będzie słodki od czekolady i banana. 
Na koniec dekorujemy bitą świetaną i popijamy. 

SMACZNEGO!!
 
 


19 komentarzy:

  1. musi być pyszny! ja zwykle na szybko robię sobie z samego banana, ale z czekoladą będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję sobie do zakładki z przepisami!

    OdpowiedzUsuń
  3. pycha :) wygląda fenomenalnie :D
    z prostych produktów można wyczarować pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! Na pewno wypróbuję przepis : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ! :) Z chęcią sobie zrobię :)
    Moja ulubiona czekolada (jedna z ulubionych) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czekolada jest przepyszna.
    Muszę sobie coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi smaka narobiłaś ;)
    Muszę jutro sobie taki przyrządzić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, muszę spróbować pomimo tego że nie za bardzo mogę jeść banany;)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA bardzo lubię blendować banana z mlekiem. Super koktajle wtedy wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda przepysznie, muszę wypróbować przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  11. narobiłaś mi smaka aa jest prawie północ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pysznie, muszę w końcu zainwestować w blender :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, takie łatwe a nigdy wcześniej na to nie wpadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o raju, mniam, ale mnie ochota naszła:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz