Cienie od ezebra

Hej Kochani!
Dziś chciałam Wam napisać słów kilka o wspaniałych cieniach od sklepu ezebra.pl
Są to cienie marki ASTOR nr 110 Sahara Gold:
Kolory są idealne jak dla mnie!
Cieniami można wyczarować zarowno makijaż dzienny jak i wieczorowy. Cienie idelanie połyskują na powiece, są bardzo miękkie i nie osypują się.
Ich aplikacja nie sprawia żadnych problemów.
U mnie na powiece, nałożone na bazę, wytrzymują caaaały dzień i nie rolują się.
Tak prezentują się kolory:
Miałyście juz styczność z tymi cieniami???




16 komentarzy:

  1. ja nie lubię perłowych cieni a poza tym w ogóle nie używam od pewnego czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zbyt błyszczące, lubię matowe cienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że są dobrze napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki w moim guście :) Podobaja mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, bardzo fajne kolorki i jaka pigmentacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za metalicznym wykończeniem, ale same kolory są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo zachecająco.

    OdpowiedzUsuń
  8. w takich kolorkach moje oko czuje się najlepiej;) piękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz