burgund ze złotem na zimę + życzenia

Witajcie Kochani!
dziś przygotowałam dla Was prostą i efektowną propozycję na świąteczny manicure, który każdy będzie potrafił zrobić :)
Uważam że złoto i burgund świetnie się ze sobą łączą i są idealnym duetem na świąteczny czas:




KOCHANI!

Jako że dziś mamy już Wigilię, pragnę złożyć Wam wszystkim życzenia, Radosnych i Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia, abyście spędzili ten czas ze swoimi bliskimi osobami, oraz aby radość i szczęście zagościły w Waszych sercach. 

Do usłyszenia po świętach.
Pozdrawiam, Agnieszka

24 komentarze:

  1. Mani świetne :)
    Ten złoty przepięknie wygląda
    Wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny mani.
    I równiez tobie zyczymy wesołych i zdrowych oraz spokojnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jaśniutkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie ;)
    Również Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt! :* Bardzo efektowne paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądają te paznokcie i Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te pazurki ale jak dla mnie zbyt długie ;p
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tych zdjęciach burgund wygląda jak róż :))
    Jak dla mnie wygląda to super!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i bardzo świąteczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. weird burnet regularly Gabrila passageway Fanchette dill nonviolent deputize
    Saction Boxing Game

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie masz cudne długie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny mani! :) bardzo efektowny :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paznokcie i Twoja propozycja bardzo mi odpowiada, uwielbiam takie kolory ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz