Szaraczek od Salon Pro - Rimmel

Cześć Wszystkim,
Już od dawna przypatrywałam się pewnemu pięknemu kolorkowi z Rimmel, z serii Salon Pro, aż w Rossmanie -40% na kolorówkę, tak więc skusiłam się na pięknego szaraczka o nazwie 711 punk rock, tak on sie prezentuje na dłoniach:
 Idealny kolor na jesień.
Świetnie się błyszczy, wytrzymuje na pazurkach bardzo długo (wiem bo mam z tej serii jeszcze jeden kolor - malinowy).
Tutaj po dodaniu opiłek złota od H&M

Jak dla mnie kolor przecudowny. Napewno będzie u mnie królował tej jesieni i tej zimy.
+
moje małe zakupki na które się skusiłam w Rossmanie
 Lakier o którym mowa dzisiaj + Maybelline w kolorze 120 - CUDO

 Super trwała szminka w płynie od Lovely (SUPER) + brokacik z Manhatanu 


Zachęcam również do udziału w świątecznym rozdaniu TUTAJ. Oto co jest do wygrania:







31 komentarzy:

  1. ale piękne pazurki! ja niestety muszę nosić krótkie ze względu na studia :(

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, a kształt pazurków po prostu megaaa :D
    Pozdrawiam - Fanaberie Polki

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten szary, chyba nawet nigdy nie miałam podobnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski szaraczek ! :) Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładni wygląda :) i śliczne pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam o tych lakierach jak byłam w Rossmanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się na niego skusiłam na promocji, przepiękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor. a jeśli chodzi o te lakiery lovely, to jestem nimi bardzo rozczarowana, zdecydowanie wolałam te z diamentem na zakrętce - świetnie kryły. Natomiast te nowe, szczegolnie te jasne kryją fatalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi lovely dość dobrze się utrzymują na paznokciach...a i tak każdy jeden lakier kładę 2 warstwy

      Usuń
    2. ja również nakładam dwie warstwy za każdym razem, jednak w tym przypadku i 3 to za mało :) jakieś takie rzadkie są :/

      Usuń
  9. Kocham szarości o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szarego lakieru jeszcze nie mam w swoich zbiorach.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam jeszcze żadnego lakieru z tej serii, koniecznie muszę przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładny kształt paznokci. Świetny ten szaraczek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ten kolor też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier jak lakier, ale Twoje paznokcie to dopiero są boskie. Zajebisty kształt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor i blask! Piękne, zadbane paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny ma kolorek ten lakier ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Simple yet pretty! Lovely mani!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kolor, pasuje do dlugich, zadbanych paznokci :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny :)
    zresztą na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz