Sheinside i moje lista do mikołaja

. Napewno słyszałyście, bo bardzo głośno dookoła o tej witeHej kochani!

Już coraz blizej święta...Ja jak co roku mam problem z prezentem dla mojego męża, ale wymyśliliśmy coś takiego jak lista do świętego mikołaja :) Ja robię swoją listę produktów które chciałaym dostać i przesyłam mu na maila, wraz ze zdjęciami, linkami, kolorami i rozmiarami, a on robi podobnie.
Dzięki temu nie wiemy co dostaniemy, a napewno będziemy zadowoleni :)
Oto moja lista ciuszkoa :) tym razem zrobiłam "napda" na sklep sheinside. Napewno słyszałyście bo bardzo głośno dookoła o tej witrynie :)
Oto co ja znalazłam dla siebie:

Oczywiście kobiece i zwiewne bluzeczki na każdą okazję: TU jest ich więcej

Następnie są to trencze: TU

kurtki - ramoneski TU

sukieneczki :) TU

spodenki TU

oraz nie obyłłoby się bez biżuterii :) tu
A Wy jak sobie radzicie ze świątecznymi prezentami?
Nie macie z tym problemu?

Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Ach wszystko mi się praktycznie podoba! :) Te koszule.. i płaszcze :) <3
    ja się zastanawiam póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę wiele świetnych ciuchów ;)
    Ja z moim chłopakiem też robimy taką "wymianę" listów. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to Mikołaj ma w czym wybierać;))) moja lista skromna - raczej kosmetyczna, bo wiele rzeczy mam na wykończeniu - puder, róż, tusz do rzęs. Do tego jakaś fajna książka, żadna konkretna - bo uwielbiam czytać wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to Twój mikołaj musi się spieszyć...teraz drogerie mają -40% na kolorówkę, dzieki czemu więcej Ci może kupić :)

      Usuń
    2. już Go tam wysłałam na początku zeszłego tygodnia:)

      Usuń
  4. Koszule, trencze i ramoneski mają świetne :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale extra te pikowane brązowe szorty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta 3 ramoneska skradła me serce :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tą listą prezentów. My z Mężem kupujemy sobie symbolicznie a rodziny pytamy- ostatnio każdy powiedział co chce i wszyscy byli zadowoleni ;)
    W tym roku mam zaplanowany na razie zestaw kosmetyków, który Mąż używa ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten środkowy płaszcz z drugiego zdjęcia, straszny szajs, szkoda kasy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. super asortyment, jednak mi się już szafa nie zamyka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza bluzeczka i druga sukienka są śliczne! Zresztą tak samo jak trencze i ramoneski :) Bardzo fajny pomysł na tę listę :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz