Equilibra - maska do włosów

Witajcie Kochani!
Wreszcie mam czas dla siebie i dla mojego bloga.
Dziś chciałam Wam zaprezentować maskę do włosów z firmy EQUILIBRA.
Jest to maska odżywiająco - regenerująca. Zawiera w swoim składzie m.in. aloes, olejek arganowy i  keratynę z protein pszenicznych. Nie posiada sztucznych barwników, parabenów i alergenów.
Maseczki używam już od jakiegoś czasu, zwykle 1-2 razy w tygodniu. 
Ma ona lekką, niezbyt zbitą konsystencję. Jako, że nie jest ona wybitnie perfumowana to pachnie dość dusząco jak dla mnie. Niestety zapach nie przypadł mi do gustu, ale jestem w stanie jej to przebaczyć, bo skład ma dość dobry. Aloes jest już na drugim miejscu, oczywiście zaraz po wodzie, olej arganowy i proteiny też są dość wysoko w składzie. 
Maseczkę stosuje po umyciu włosów na 5-10 minut. Po spłukaniu, na drugi dzień moje włosy dostają jakby drugie życie! Idealnie się układają, są błszczące i sypkie!!! Wcale się nie puszą i wyglądają jakbym dopiero co wyszła od fryzjera :) Aż czuję tę dobroczynną moc nawilżenia, jakby moje włosy piły te właściwości odżywcze.
Maseczkę polecam osobom o suchych i bardzo suchych włosach, a szczególnie tym co używają prostownicy i lokówki, od razu poczujecie różnicę w wyglądzie włosów. Uwaga tylko na zapach, bo nie każdemu przypadnie do gustu!
Maseczkę jak i inne produkty marki EQUILIBRA można dostać w aptekach lub punktach internetowych, więcej na ten temat TUTAJ




14 komentarzy:

  1. Oooo fajna :) W ogóle jak u Ciebie ładnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie kosmetyki z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada ta maska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kosmetyku, ale myślę, że czas naprawić ten błąd...:-)
    _____________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach nie jest najważniejszy ;) Ile ta maska kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą, ale maska jest interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używam masek na włosy. chyba aż wstyd się przyznać, ale moje włosy doświadczyły takiego luksusu chyba z 2 razy w życiu raptem xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tego produktu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa maska, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że maska tak dobrze się sprawuję :)
    Ja posiadam szampon do włosów farbowanych, z którego również jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz