złoto-róż + biżuteria

Witajcie Kochani!
jako, że wczoraj miałam dzień wolny, pokaże Wam co zmalowałam :)
Jak wiecie, jestem ogromną fanką, jak paznokcie się świecą i błyszczą :) dlatego bardzo lubię zdobienie za pomocą błyszczącej się folii transferowej, a w szczególności upodobałam sobie połączenie różu i złota:
jednak jak to ja, czegoś mi tutaj brakowało, za mało się działo na pazurkach, dlatego wykorzystałam nowe stempelki od KKCENTERHK:
stemple różnią się od tych tradycyjnych tym, że nie trzeba używać zdrapaka. Wystarczy nałożyć lakier w dany wzór, następnie przejżdzamy stemplem po kartce, aby starłu się krawędzie i soztał lakier tylko w "dziurce" TUTAJ macie filmik jak to sie robi.
Ja wybrałam wzór ze stópkami:





Chciałam się jeszcze pochwalić:) moimi ostatnio zakupami biżuteryjnymi:









23 komentarze:

  1. super paznokcie :D ja też lubię jak się błyszczy :D ale matem też nie pogardzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ;) Też mam ochotę na te stempelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. och nie! ktoś chodził mi po paznokciach :D świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne paznokcie :) nie słyszałam nigdy o takiej formie stempelków, ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pięknie :) ale ja chyba nie miałabym cierpliwości do stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie cudny ten róż i bajeczny naszyjnik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tym Twoim naszyjniku! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny bajer! te stópki sa the best ;D
    dzieki za wpis u mnie:)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie:)
    Paula:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zawsze masz świetne pomysły ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piekne pazurki...to folia to złotko ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Złotko do mnie nie trafia, ale ten róż jest prześliczny! Cudowny, delikatny efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super zmalowałaś, stópki są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz