krem z dyni

Witajcie Kochani!
Dziś troche inny post, a mianowicie chciałam podzielić się z Wami moim przepisem na krem z dyni.
Sezon dyniowy jest w pełni zatem z dynią problemu nie ma.
Co potrzebujemy?

* 1 małą dynię
* 1 marchewka
* 4 ziemniaki
* 1 pietruszka
* por
*2 ząbki czosnku (optymanie, ja lubię ostro dlatego go dodaje)
* poł cebuli
* przyprawy: pieprz, sól, imbir, papryka ostra

Warzywa zalewamy 750 ml wody i gotulemy warzywa bez dyni. Po ok 10 minutach wrzucamy dynię i nadal gotujemy. Doprawiamy do smaku przyprawami, wg upodobań.
Po ok 25 min warzywa są już na tyle miękkie, że można wszystko razem zmiksować.
Uzyskujemy tzw. krem
Dodajemy grzanki i śmietaną (lub jogurt) i nasze danie jest gotowe, smaczne i rozgrzewajace

Smacznego

14 komentarzy:

  1. moja babcia hoduje dynie, więc muszę jej jedną podebrać i spróbować zrobić taki krem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy go samodzielnie nie robiłam, ale bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglada smakowicie, ja jednak nie przepadam za dynią wiec obawiam sie ze by mi w smaku nie posmakowal ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem królował i króluje w mojej kuchni jest pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo bardziej wolę krem z cukini i brokuł;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jadłam, ale bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na diecie i podziękuję, będę jadła swoje grejfruty :D
    Całuję kochana :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zrobiłam nic z dyni, a teraz mam chęć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz