seria Joanna Naturia

Hej Kochani!
Dziś chciałam podzielić się z Wami moimi odczuciami co do serii Joanna Naturia FP Joanny:KLIK
Zacznijmy od peelingu:

Ja mam peeling wygładzający o zapachu KIWI. Peeling ma świetny orzaźwiający zapach. Jego kolor również jest bardzo przyciągający. Kosmetyk ma raczej rzadką konsystencję i nie jest problemem wydobycie go z buteleczki. Drobinki są małe ale doskonale sobie radzą ze złuszczaniem. Za jego zapach, wygląd i działanie daję mu 5. 
Kolejny produk z tej samej serii to Joanna Naturia - żel pod prysznic z aloesem i limonką. 

Jak widać kolor bardzo przyciąga uwagę :) Żel ma bardzo orzeźwiający zapach. Po kąpieli daje nam taką dodatkową energię, a dzięki aloesowi nasze ciało jest ciut nawilżone. Żel świetnie się pieni i doskonale myje. Ogólne wrażenie BARDZO DOBRE, 5/5.
Następny produkt to żel do higieny intymnej - ekstrat z kory dębu. Formuła dodatkowo została wzbogacona o kwas mlekowy. Żel jak żel...zapach raczej bez rewelacji, ale to lepiej że nie jest napchany perfemumi, poniewż te strefy kobiece wymagają specjalnej ochrony, ogólnie żel jest ok, chociaż ja wolę żele/płyny z pompką. Ocena 4/5.
Teraz coś do włosów. Szampon Joanna Naturia z miodem i cytryną, do włosów suchych i zniszczonych. Jest to idealny szampon na tą porę, kiedy to właśnie nasze włosy są zniszczone słońcem i letnią, morską wodą. Stosuję ten szampon do codziennej pielęgnacji, do oczyszczania włosów. Szampon jak dla mnie dość dziwnie pachnie, ale mi to nie przeszkadza. 4,5/5.
Ostatnim kosmetykiem jest odżywka do włosów - z miodem i cytryną. Odżywka bez spłukiwania. Odżywki te, z serii Joanna Naturia to kultowy już produkt. W przeciwieństwie do szamponu, odżywka świetnie pachnie, jest dość rzadka, ale świetnie się sprawdza na włosach. Ja ją stosuję na różne sposoby, raz bez spłukiwania i wtedy nabieram jej niewielką ilość i aplikuję na włosy (nie na skalp). Innym razem stosuję ją jako odżywka do spłukiwania. Wtedy nakładam ją na całe włosy, czemak ok 5 min i spłukuję. Moje włosy świetnie reagują na tą odżywkę i pięknie się błyszczą. 5/5




34 komentarze:

  1. Lubię tę firmę, jednak tych produktów jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą serię właśnie za te rewelacyjne peelingi, ale zwykle kupuje je w tych malutkich buteleczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kilka fajnych polskich kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię Joanne ale ten szampon z miodem i cytryną u mnie nie sprawdził się:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten peeling. Dosyć fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam miejsza wersje tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię peelingi tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te peelingi myjące z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię peelingi, szampony i odżywki z tej serii Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peelingi Joanny uwielbiam. Kosmetyki do włosów niestety u mnie się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mniejszą wersję tego peelingu, ogólnie lubię produkty joanny. Mają przystępną cenę i są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię te peelingi są extra :) reszty nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie sięgnęłabym po peeling, uwielbiam takie orzeźwiające zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię ich żele i peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie wszelkiego rodzaju peelingi :D

    Zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię peelingi z tej serii, więc teraz czas wypróbować żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja srednio jestem za kosmetykami z Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  18. żel mam w innym zapachu i lubię bardzo, a peeling w mniejszej butelce i są lepsze od niego - słaby zdzierak ale zły nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam peelingi Joanny, są małe, poręczne i mają ciekawe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zrazilam sie do firmy joanna i szybko po te kosmetyki nie siegne...

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna ta seria, najbardziej bym chciała odzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię tę firmę... jest tania i dobra jakościowo... kocham z niej żele pod prysznic i peelingi

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tą ostatnią odżywkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ostatatnią odzywkę :) kiwi mam do twarzy i zapach jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. paczuszka do mnie dotarła -nie przesadziłaś z ilościa? Dziękuję BARDZO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam produkty z Joanny, bo polskie, tanie i dobre :) czego chcieć więcej ;)

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog!
    ps: zależy mi na współpracy z jedną firmą, wejdziesz na link do ich firmy z mojego ostatniego postu? będę wdzięczna + odwdzięczę się :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog!
    ps: zależy mi na współpracy z jedną firmą, wejdziesz na link do ich firmy z mojego ostatniego postu? będę wdzięczna + odwdzięczę się :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. hmmm no ja nic miałam jeszcze nic z naturii, więc chyba czas to zmienić skoro tak chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz