Nowy wygląd bloga + velvet manicure z wibo

 Hej!
Jak widzicie mam nowy wygląd błoga...Moim zdaniem, trzeba było juz coś zrobić i myślę, że wygląd jest w sam raz dopasowany do mnie, a wszystko to dzięki kochanej Karolince z bloga: http://pasjekaroliny.blogspot.com/ (Dziękuję Ci kochana) <cmok>

Dziś chciałam Wam zaprezentować mój velvet manicure z serii wild thing z wiob:


 Jako że nie chciałam zmywać swojego serdecznego paluszka ;) to zdobienie zrobiłam na srodkowym paznokciu ;) Wyszło takie oto coś:




                                         

Mani jest banalnie prosty. Wystarczy nałożyć bazę i posypać pyłkiem.Dla mnie jest to fajny gadzet, ale nie do noszenia na codzień. Idealny na większe wyjścia. Świetnie wygląda i zwraca uwagę.

44 komentarze:

  1. Nie zsypywał Ci się ten puder? U mnie wyszedł zupełnie inny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nic się nie zsypywało, bo wszystko przylepiło się do bazy

      Usuń
  2. Zmiana jak najbardziej na plus, nowy wygląd bardzo mi się podoba :-) No i paznokcie też świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam strasznie ciekawa tego velvetowego manicure i muszę przyznać, że mi się podoba, ale rzeczywiście bardziej na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze wydawało mi się to bardzo skomplikowane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale u Ciebie pięknie - super pomysł z tą szmineczką!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglad jest cudny , podobaja mi sie takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog wygląda cudnie :) A takie puchate paznokcie to raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zmiany :)
    a ten velvet można już kupić czy jeszcze nie ma ich w rossmanach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz powinien byc w sklepach

      Usuń
    2. nie widziałam go wczoraj, na środku nadal był kawior wystawiony :P

      Usuń
  9. Blog suuper wygląda;)
    Ale nie podoba mi się pyłek:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyłek jest fajny, ale faktycznie na jakieś większe wyjścia.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Srednio mnie przekonuje futrzaste mani :P

    Nowy wyglad bloga piekny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląd bloga oczywiście na plus :D
    Bardzo fajnie wyglądają takie futrzaste pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely new layout it looks clean and nicely represents everything you blog about :)
    I also wish velvet mani could stay longer on nails, because the effect is really fun!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wykonanie jak również piękne paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygląd bloga a paznokcie boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię tego efektu, bo jest bardzo mało praktyczny ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! teraz tutaj jest mega pięknie! aż chce się wchodzić
    a pazurki super, nawet jakoś daje rade ten puszek, ale chyba nie dla mnie takie "cuda" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny wygląd. W moim Rossmanie jeszcze tego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Co zrobiłaś, ze dostajesz te boxy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe...warto śledzić świat kosmetyków, wtedy i Ty będziesz wiedziała co zrobić aby "dostawać" boxy ;) Pozdrawiam

      Usuń
  20. ale mi się podoba ten nowy wygląd bloga! Szmineczka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo, bardzo, bardzo ,k bardzo korzystne zmiany bloga......a pazurki jak zawsze zachwycajace :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląd bloga bardzo mi się podoba, tak samo Twoje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana nowy wygląd bloga mnie dosłownie zauroczył! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. KOLEJNY ŚWIETNY MANI W TWOIM WYKONANIU :) BLOG RÓWNIEŻ WYGLĄDA ZNAKOMICIE :)

    A MY GRATULUJEMY CI WYGRANEJ W KONKURSIE :)

    BUZIAKI
    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie imponujące pazury masz!

    Wygląd bloga podoba mi się - bardzo czytelny!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi sie podoba nowy wystroj. Masz piekne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne pazurki!!!
    a to mani to faktycznie na większe wyjścia..

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie, że mają sitka. Ja planuję w najbliższym czasie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz