Korektor miss sporty

Hej Kochani!
Dziś chciałam Wam zaprezentować kolejny już korektor, który używałam na cienie pod oczami, a jest to korektor miss sprty mini me.
Nie wiem czy jest on w regularnej sprzedaży, bo ja go mam ze sklepu EZEBRA.pl. TUTAJ
Jak widac jest to korektor wysuwany.
Jego aplikacja jest dobra, nie jest on tępy, kolor w sam raz na teraz, kiedy twarz jest dość opalona po wakacjach.
Korektor występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: ciemniejszej i jaśniejszej.
Bardzo dobrze kryje i wzasadzie nie mogłabym się do niczego doczepić, oprócz formuły...
Ja jednak wole korektory bardziej płynne, albo w formie paletki korektorów, taką jak pokazywałam Wam z catrice ( w moich zakupach) czy też paletkę korektorów z Wibo. Jednak ten korektor jest świetny do torebki bo zajmuje mało miejsca i jest dość poręczny.
A Wy jakie korektory lubicie?




16 komentarzy:

  1. Mam korektor z Miss Sporty ale ten z aplikatorem i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. najczęściej używam płynnych korektorów, choć te w sztyftach też są okej :) z tym korektorem się nie spotkałam jeszcze, trzeba zrobić zakupy na ezebrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płynne;) ALe ten wygląda ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam korektor płynny i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Je też mam ten w płynie i jest całkiem fajny :) Moim faworytem pod oczy jest korektor True Match z L`oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki jeden z Miss Sporty i jest całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam korektora, a więc się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chyba preferuję korektory płynne, ale ten wygląda dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też wolę płynne, bardzo lubię te w pędzelku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę płynne korektory, choć i ten wydaje się być bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja myslałam ze to kredka do oczu heheh

    OdpowiedzUsuń
  12. raczej nie używam korektorów więc ciezko mi sie wypowiedzieć... no za wyjątkiem makijaży które wykonuję w salonie.. wtedy jednak wole płynne

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego jeszcze nie miałam szkoda ze tylko dwa kolory jasny i ciemniejszy

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam go... całkiem fajny, ale nie kupiłam ponownie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz