Farmona - Sensitive eco style

Hej kochani!
Dziś przedatawiam Wam dwa balsamy do ciała od firmy Farmona:
Pierwszy z nich to balsam nawilżająco - wygładzający z kwiatem lotosu.

Balsamy są bez parabenów, bez barwników i bez olejów mineralnych.
Pierwszy z nich, bardzo przypadł mi do gustu pod względem zapachowym, pięknie i delikatnie pachnie.

Drugi z balsamów to balsam odżywczo - regenerujący z mleczkiem owsianym:

Tutaj zapach mnie nie powalił, aczkolwiek jego działanie jest podobne to poprzedniego balsamu.
Oba balasamy mają taką samą konsystencję, barwę białą, średnio gęste jak to balsamy:

Bardzo dobrze się rozprowadzają i bardzo szybko wchłaniaja w ciało. Niestety zapach na ciele nie utrzymuje się zbyt długo, ale nawilżenie mojej cery jest wystarczające. bardzo przyjemnie się je stosuje. Ja zawsze na noc po kąpieli się nimi smaruję i moja cera jest gładka i delikatna. Ogólne wrażenie BARDZO DOBRE.

13 komentarzy:

  1. Nie mogę spotkać tych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. odżywczy lepiej nawilża i doba o moją skórę:)
    ale oba lubię za zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam iich :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prędzej bym sięgnęła po ten z lotosem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie sa sredniakami, po prostu ok i nic wiecej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :) Zapraszam do mnie --> http://urodaorazfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz