Eliksir od WIBO

Hej wszystkim!
Większość z Was zapewne zna eliksiry z Wibo. Są to cudowne szminki, któe mega nawilżają, świetnie sie rozprowadzają i dają bardzo ładny kolor:
                                                                 (od lewej: 03, 01, 06,05)
Ja wcześniej zaopatrzyłam sie w kilka kolorków a niedawno dostałam jeszcze inne sztuki, dlatego niedługo zorganizuję konkurs u siebie, bo mam ich za dużo.
Kolory tak się prezentuja (niestety na dłoni, bo zimno mi wyskoczyo na ustach:() Ale napewno znacie te pomadki...Czy też lubicie ich uzywać?





38 komentarzy:

  1. Mam numerem 06 i uwielbiam ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa kolory i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! I love all these shades!! Great for all seasons and styles!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak prezentują się na ustkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy i drugi kolorek od lewej (chodzi o kolejność na dłoni) to jakie nr?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tak samo te właśnie zainteresowały, od dawna zbieram się żeby sobie sprawić eliksirka ale zupełnie nie wiem jaki odcień, a te są całkiem całkiem :)

      Usuń
  6. ja mam , pomyliłam w sklepie i wziełam nie ten kolor co trzeba i w ogóle nie uzywam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kolor 06, bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jeden kolor, ale niezbyt dobrze go do siebie dobrałam i rzadko go noszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam dwie :) 01 i 07 :) Cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory są ładne, jednak zawsze mam problem z ich wyborem,b o światło w rossmaniie jest koszmarne i przekłamuje kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolory mają te szmineczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również posiadam jedną ;) i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tych pomadek,03 jest śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy od prawej jest najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Elixirki bardzo mi się podobają i niedługo któryś wzbogaci moja kosmetyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciągle zapominam je kupić jak jestem w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. od jakiegos czasu przymierzam sie do kupienia tej pomadki... ale konczy sie tylko na obejrzeniu :D... Bardzo ladne kolorki paznokci ( wszystko musze doakldnie przyczaic na zdjeciach ;) )

    OdpowiedzUsuń
  18. osobiście nie miałam okazji na sobie wypróbować, ale naczytałam się mnóstwo och i achów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolorki, uwielbiam te szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugi od prawej na ręce to 06? Wygląda ładnie - może przemogę swoją niechęć i w końcu sobie jakiegoś sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już tyle dobrego słyszałam o tych pomadkach chyba czas na zakupy :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. pięęękne, u mnie chyba też już czas;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. czytałam o nich, ale jeszcze nie miałam, kolory nie moje :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Eliksiry mnie kuszą, aczkolwiek inne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiły na dobre, kupiłam! Tylko, że czerwień ;]

      Usuń
  25. 05 ma ładny kolorek :) Ja mam 07 i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz