diamentowe paznokcie + zakupy

Hej kochani,
Przepraszam że w tym tyg. rzadko tu pisałam, ale ostatnio mam ciężkie dni w pracy i jak przyjeżdżam to od razu idę spać.
Dziś chciałam Wam pokazać moje małe dzieło.
Diamenciki są z wczorajszych zakupów, a lakier jest z Wibo boxa, w moim najulubieńszym kolorze:



 
A tutaj są moje zakupki wczorajsze:
 - szampon go go od Kallosa z Hebe
 - 2 bodu spraye (gruszkowy i Guava z Hebe
 - 4 woski yankee candle

- lakier od Safarii
- 3 pojemniczki cyrkonii Swarovskiego do pazurków

31 komentarzy:

  1. superowe mani! Szampon już mi w oko wpadł :))

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujące zakupy ;) a diamenciki dodają uroku całości:)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie, lakier z Safari ma super kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie :) no i jaki boski kolor Safari :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taki kolorek na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie Ci to wyszło :) oby było już mniej stresów ♥ ooo woski- zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bosko to wygląda :D Diamenciki jeszcze w połączeniu z takim pięknym kolorem :D
    Też takie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor lakieru i te ozdoby! Strasznie mi się podoba całość :)
    Nad tymi mgiełkami dumałam chyba z pól godziny będąc z chłopakiem w Hebe i w końcu żadnej nie kupiłam tylko balsam z tej serii ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądają twoje pazurki :) kolorek śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię kryształki na paznokciach. to tak ładnie wygląda. a ten wzorek, który utworzyłaś jest po prostu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczny manicre <3 uwielbiam takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądają te diamenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne pazurki :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne pazurki :)
    gdzie kupujesz YC ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod dworcem centralnym :) w podziemiach

      Usuń
  15. ładne kolorki,
    o ciekawe jak pachną te wody

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne paznokcie, a lakier z safari wręcz cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny lakier i z tymi diamencikami tez fajnie wyglada :). Hmm chyba sama wybiore sie po ten lakier, kolor bardzo w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach Figi jest również ciekawy. Te mgiełki są super do trebki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne paznokcie - bardzo lubię migdałki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz