Żel do brwi WIBO

Witajcie kochani!
Dziś chciałam się podzielić z Wami, moimi spostrzeżeniami co do żelu do brwi od wibo.
Produkt prezentuje się następująco:

Wygląda jak typowy tusz do rzęs.
W środku posiada szczoteczkę (również podobną do tych od rzęs)
Ja mam ciemne brwi, dlatego nie potrzebuję głębokiego "krycia", tylko delikatnie zarysowuję ich kontur i sobie lekko przycimniam, uzupełniając puste miejsca pomiędzy włoskami.
Dla mnie produkt jest idealny, ale tylko wtedy gdy się śpieszę i szybko chcę podkreślić włoski.
Aplikacja jest łatwa i szybka...Wystarczy jedynie szczoteczką przejechać po włoskach i już mamy je podkreślone.
Napewno produkt nie sprawdzi się u osób, które maja mało włosków, ponieważ o precyzji tu nie ma mowy...
Zel dokonale zasycha i trzyma się na brwiach cały dzień. Dla mnie jest to super produkt na wakacje, lub rano przed wyjściem do pracy, gdy nie mam czasu na dłuższe szykowanie się.
Tak minej wiecej prezentuje się kolor na dłoni:
Ogólnie produkt warty uwagi, jedyny minus jaki ja zauważyłam, to, że szczoteczka mogłaby być ciut mniejsza - zgrabniejsza, wtedy lepiej by się nia pracowało

17 komentarzy:

  1. ciekawy, zauwazylam ze kazda firma zaczeła cos do brwi wymyslac, dawniej nie bylo takiego parcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, teraz coraz większą się wagę przykłada do porządkowania tej części twarzy. ;) Kiedyś była moda na niteczki... O ile można to nazwać modą, ale dziewczyny wyrywały większą część łuku. Dobrze, że teraz stawia się na naturalne, zadbane brwi.

      glamdiva.pl

      Usuń
  2. ciekawe..ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy ale słyszałam same dobre opinie o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawy :) Nie używałam jeszcze produktów tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, fajnie że go zrecenzowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy o nim nie słyszałam, ja używam cienia i kredki catrice do moich brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam, ale żel wydaje się być bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slyszalam o tym produkcie do brwi z firmy Wibo, szkoda ze go nie kupiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja go stosuję na brwi jako baza pod cień którym je wypełniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie ciekawi ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele o nim słyszałam, głownie same zachwyty :) Może wypróbuję, ciekawa jestem jak wygląda na brwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam jak dotąd nic do brwi. Ale szczoteczka chyba faktycznie byłaby praktyczniejsza gdyby była mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie chyba by się nie sprawdził, bo mam dość rzadkie brwi, włoski są cienkie i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz